Stian Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Meget pen og rå M5 Jakob. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Perfekt M5, en real drømmebil dette! Og herre, for noen felger! Digg ...skulle denne tråden egentlig ligge i "show off" eller planlegger du et lite prosjekt med denne bilen? Kan flytte den for deg om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 dæven du!! nå angrer jeg på at jeg ikke tok turen opp og hentet delene selv ja den var jo griselekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Herre jesus, så rått! Sjeldent jeg ser en rå E39, men dette var bare drit rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Perfekt M5, en real drømmebil dette! Og herre, for noen felger! Digg ...skulle denne tråden egentlig ligge i "show off" eller planlegger du et lite prosjekt med denne bilen? Kan flytte den for deg om du vil. Prosjekte er jo mer eller mindre færdig nå så kan jo godt flytte den dit ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Meget pen og rå M5 Jakob. Jakob e min sønn;) men takk, var meget pen m3"n din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 dæven du!! nå angrer jeg på at jeg ikke tok turen opp og hentet delene selv ja den var jo griselekker! Takk for d du:) har du fått på leppa og felgene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Drop dead gorgeous!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 den bilen tar helt av, var en som var misunnelig her, da er det jaggu en til som er det. Godt arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 den bilen tar helt av, var en som var misunnelig her, da er det jaggu en til som er det. Godt arbeid Tusen takk..bynner å bli fornøyd jeg også lit skuffet da i vaska den igår å baklykta som e heilt vart full av vann,,,orginal hella lykt,,,men glasset har bare løsna...merkelig,,ny lykt bestilt NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Strøkent ! Var en bil som ble sett etter ! Kjørte forbi deg i Molde.. Skal ikke si noe på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Herlig bil!!Håper denne blir å beskue i Elnesvågens gater ;p denne er og blir å se i elnesvågen ja;) kjenner jeg deg? Nei.. Hehe, går på fræna VGs.. Gossing såg den btw på lubbenes igår i rundt 15.15.. Kjører e46 mtech2 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 dæven du!! nå angrer jeg på at jeg ikke tok turen opp og hentet delene selv ja den var jo griselekker! Takk for d du:) har du fått på leppa og felgene nå? leppa er på, men venter på dekka :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå