Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mitsubitshi 3000gt, evo 4, Subaru impreza wrx (sti?), nissan 300zx, mazda rx-7, Audi s4, Audi rs2, Alfa romeo 156 gta (forhjulstrekk), Lotus esprit s2, Mercedes benz e 55/50 amg, clk 55 amg, c 43 amg, vw golf r32, honda s2000, porsche 911 eller 928 gt, toyota celica gt4, s60 awd R...

Dette er hvertfall en god del morsomme og kjøreglade biler som kan vurderes som alternative :)

Skrevet

Denne generasjonen V70 og den som lages nå synes jeg faktisk er veldig allrigte biler! Ikke så gale å se på, NYDELIGE å kjøre og med litt motor under panseret så får du en skikkelig ulv i fåre klær :)

God plass og et design som står seg bra i dag får du også, og de gammle vitsene men unger, volvo og bikkje kan man spare seg for! Gikk en periode og lurte på å bestille ny hvit V70 2,4 Momentum som de hadde knallpriser på hos den lokale Volvo forhandleren. Fikk høre det meste om å stifte familie, unger og hus men det værste var de som sa jeg var for ung og pen til å kjøpe Volvo stasjonsvogn. Hva er det for noe bullshit?:evil:

Når vi får unger så kan det godt hende jeg ender opp med XC90. Fordi X5 eller 5-serie er så forbanna dyre hvis man skal ha en bil av grei årgang og kilometerstand

Skrevet

E46 330iX eller 330XD, ingen tvil. Kjøp dieselen, chiptrim den av noen som har peiling, så har du dreiemoment og fart i fleng uten at det går utover driftsikkerhet, verdi, komfort osv.

Les gjerne tester av dem på dinside.no, veldig bra biler. Kosta en god del som nye så det det er mange av dem som har godt med utstyr og. Også finnes det jo tusenvis av godbiter/deler til å gjøre bilen etter din smak :)

200.000-250.000 kr.

Skrevet

Det har jo vært mye snakk rundt 3l dieselmotoren til BMW. Swirl flaps osv.. Er ikke så gira på å måtte punge ut for ny motor. For ikke å snakke om dieselpumpe, glødeplugger og dyser..

Skrevet
Når vi får unger så kan det godt hende jeg ender opp med XC90.

Les deg litt opp på XC90 før du evt kjøper. Det er en skikkelig drittbil. Alle andre Volvoer er mye mye mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...