Haug530D Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Bestillte noen deler fra schmiedmann den 31.03 å har ennda ikke fått de, jeg sendte en mail til de den 11.04 og har ikke fått noe svar på den heller, hva er det som skjer med de for tiden egentlig? synes ikke dette er holdbart. Noen andre som har lignende erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Ventet over 1 mnd på shadowline lister. Sendte sikkert 4-5 mailer fekk ikkje svar på en einaste, så ringte eg til dei, og to dager seinare kom dei i posten Men trur dei fekk inn listene dagen før eg ringte så er vel kanskje den andre leverandøren sin feil, men syns hvertfall dei kunne svart på mail om ikkje anna. Stod også leveringstid på 4 dager eller noke på nettsiden deiras, men tok visst litt ekstra tid ja. Men for all del, er ikkje negativ til schmiedmann av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 tror jeg får ringe de på mandag, det er bare noen smådeler jeg har bestillt, diverse klips til interiør og bagasjerom samt spylerdyse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Hei. Akkurat dette har jeg hatt erfaring med de også, originale BMW deler som lar vente på seg. Men hvertfall slik det ligger an er at det er en ukes levering fra BMW Danmark til Schmiedmann Danmark, som så må pakke om, og sende opp hit. Så litt tid tar det, men feilen ligger ikke hos de i Bærum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 akkurat pga. dette har jeg styrt unna de i den siste tid.i tillegg sendte jeg en mail til de forrige uke med et spm,fikk aldri svar engang.. brodern bestilte deler fra de for ca. 3 uker siden..han har enda ikke fått bekreftelse på at varene er sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Ja. Har diskutert dette et par ganger med Henrik på Schmiedmann, at det går jo ikke an å drive butikk slik, og han er fullstendig klar over det. Men de blir tross alt styrt fra danmark så det er begrenset hva de fikk gjort med det nå i starten. Men men, man får jo bare se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Jeg kjøpte aerodynamikk frontleppe til min gamle E39 av dem. Jeg fikk den levert etter en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Bestilte lamdasonde av de og fikk den i posten etter 3 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 For tiden så holder de på med å fylle opp det nye lageret sitt med original BMW og diverse trim deler Så om en del uker så sender de direkte fra lageret i Norge til kunder og ikke fra Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 problemet med hvordan de opererer på nu er jo at de skriver på siden noe som at "er ikke varen på lager blir ikke varen sendt før om 3 dager" ellerno.så er ikke varene blitt sendt etter 4 uker engang spør du meg blir det missvisende info... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Bestilte en vare fra schmiedmann før jul, og har fortsatt ikke fått varen.. har snakket med to forskjellige personer som begge sa dei skulle ordne opp med en gang, men har fortsatt ikke fått det eg betalte for. Så for min del er det gs og koed som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Bestillte lykteglass til den ene DE lykten min i begynelsen av mars. Har ennå ikke motatt den. Blir siste gangen jeg handler der på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Eneste jeg har handlet der var noen gummimatter og diverse småplukk. Det tok ca halvannen mnd. Ingen krise for meg, men ikke imponerende. Begynte å tenke på hvor lang tid det hadde tatt om jeg skulle hatt noe større og mer ukurant. Dette var i vinter. Mulig det er bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Har overhode ingen god erfaring med Schmiedmann! Først og fremst fikk jeg beskjed om at delene skulle komme iløpet av tre dager! Da skulle de også sende en bekreftelse på Mail. Tre dager gikk, intet svar.. valgte å ringe den fjerde dagen uten at de svarte på tlf'n! Lot det gå slik i en tre ukers tid, med ringing titt og ofte, til slutt fikk jeg endelig tak på dem sammen med en beskjed om at mine deler skulle være klare for henting mandag kl. 12. Jeg dukka opp den mandagen kl. 14, og ingen av delene var funnet frem! etter mye roting rundt der fant de to av de fem tingene jeg bestilte, og i tillegg fikk jeg feil antall strekkbolter (bestilte 14 fikk 12) Valgte å drite i hele schmiedmann, og dro til GS på vei hjem! tre dager senere lå varene på lager. Så råder folk til å styre unna, dette er en bedrift som ikke vil leve lenge om de fortsetter slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Jeg har fortsatt ikke fått delene som jeg bestillte 31.03 og nå får jeg ikke svar på hverken mail eller telefon. Er også trukket beløpet jeg skal betale 05.04. Jeg betalte med Mastercard, kan jeg da få disse pengene tilbake? tror jeg heller bestiller hos Koed selv om det blir litt dyrere, men heller det enn ikke å få delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå