ingard Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 De svarer ikke på epost, i det hele tatt. Bestillte noen klips over telefon som jeg ble lovet at skulle komme senest på en onsdag. Jeg ringte og spurte hvor de ble av. Da hadde de ikke gjort noe med det enda. Han i telefonen ble sur og la på. Så jeg kjøpte de hos Gsbildeler som var dyrere, men det tok dem ikke mer enn over natta å ordne. Først nå fikk jeg klipsene som jeg avbestillte. Jeg sa i fra om dette på epost, men har ikke fått svar. Betalte bare fakturaen som fulgte med. Orker ikke noe tilbakesending, spesielt når de ikke svarer på epost.
Haug530D Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Ja det er bare klips jeg også har bestillt sammt en spyledyse, rart at de ikke greier å få dette frem, kan jo sendes som brevpost. Sendte en mail med lesebekreftelse, samt at jeg skrev at det var siste gang jeg kjøpte deler der, mailen er lest men ikke fått noe svar.
hao Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Tenkte jeg skulle bestille noe fra de snart nå, men blir usikker da jeg hører bare negativt om de. Er det noen her som har opplevd noe positivt med de i det siste??
ingard Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Tidligere ja. Men etter alt dette styret med eierskifte (eller hva det nå er) så virker som om de sliter noe voldsomt! Jeg tør ikke bestille mer før jeg vet at de i det minste svarer på epost.
cmn Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Jeg bestilte senkesett til 320'n for noen uker siden. Det stod 2-3 dager leveringstid siden det var fra Danmark, og jeg skulle få en sms eller bli ringt når senkesettet var på plass (valgte å hente på Rud). Etter 3 dager ble jeg oppringt og fikk beskjed om at jeg kunne hente delene. Alt gikk smertefritt og akkurat som det skulle for min del hvertfall
hao Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Det stod 2-3 dager leveringstid siden det var fra Danmark Kan det være at det er bedre når det sendes fra Danmark da? Forstår det som noe sendes fra Norge også?
Robkill Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Mitt ble "sendt" fra Norge og Danmark.. tok like langt tid før jeg ba dem drite i tingene. Så styr unna Schmiedmann! GS og Koed er dyrere på en del ting, men de har hvertfall et system som fungerer.
///Kristian Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Handler stort sett bare fra schmiedmann. Aldri hatt noe problemer med de.
badsha Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 schmiedmann anbefales på det sterkeste!!! så god service skal man se lenge etter! Snakk med Fredrik så får du nok svar:)
*MrB* Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Hvem er Fredrik? Og hvordan når man frem til han? På nettsiden står det ett telefonnr, ett faksnr og en mailadr. Ingen navn. Forøvrig har jeg forstått at "nye" Schmiedmann Norge har vært igjennom en hektisk startfase. Det blir sikkert bedre. Samtidig kan man diskutere hvor smart det var å gå i gang med butikk før man egentlig var helt klar/hadde alt på stell. Et dårlig førsteinntrykk blant kundemassen er alltid vanskelig å rette opp.
Thelax Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Har handla mye med de i det siste, komplett m52b28, eksos etc. Frederick svarer alltid, og hvis ikke så tar han kontakt. T.O.M på sms. Så de er det bare å handle hos. De driver å bygger opp en ny butikk, så gi de en sjans. Hvis vi som driver seriøst med BMW vil ha de laveste prisene på kvalitet, så trenger vi konkurranse. Og da må man ikke snakke negativt om de som prøver å gjøre nettopp det. Opprett en konstruktiv dialog med de og vær seriøs, så ordner det meste seg.
Haug530D Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Har handla mye med de i det siste, komplett m52b28, eksos etc. Frederick svarer alltid, og hvis ikke så tar han kontakt. T.O.M på sms. Så de er det bare å handle hos. De driver å bygger opp en ny butikk, så gi de en sjans. Hvis vi som driver seriøst med BMW vil ha de laveste prisene på kvalitet, så trenger vi konkurranse. Og da må man ikke snakke negativt om de som prøver å gjøre nettopp det. Opprett en konstruktiv dialog med de og vær seriøs, så ordner det meste seg. Nytter ikke å ha lave priser om de ikke leverer varer eller i det hele tatt gidder å svare på mail eller telefon. Så den dialogen du snakker om er ikke så lett å få til, om de driver å bygger opp ny butikk har nå ikke noenting å si, har handlet med flere nyetablerte butikker før og alltid fått svar på mail eller telefon.
ingard Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Har handla mye med de i det siste, komplett m52b28, eksos etc. Frederick svarer alltid, og hvis ikke så tar han kontakt. T.O.M på sms. Så de er det bare å handle hos. De driver å bygger opp en ny butikk, så gi de en sjans. Hvis vi som driver seriøst med BMW vil ha de laveste prisene på kvalitet, så trenger vi konkurranse. Og da må man ikke snakke negativt om de som prøver å gjøre nettopp det. Opprett en konstruktiv dialog med de og vær seriøs, så ordner det meste seg. What? Du hører jo hvor mange som sliter med dem her inne. Problemet her er at de driver en veldig useriøs bedrift. Skulle man tatt ditt råd ville man endt om med MANGE bedrifter som driter i kundene, men beholder en lojal saueflokk.
Robkill Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Har handla mye med de i det siste, komplett m52b28, eksos etc. Frederick svarer alltid, og hvis ikke så tar han kontakt. T.O.M på sms. Så de er det bare å handle hos. De driver å bygger opp en ny butikk, så gi de en sjans. Hvis vi som driver seriøst med BMW vil ha de laveste prisene på kvalitet, så trenger vi konkurranse. Og da må man ikke snakke negativt om de som prøver å gjøre nettopp det. Opprett en konstruktiv dialog med de og vær seriøs, så ordner det meste seg. Javel? Så vi skal finne oss i at de ikke klarer noe av hva de lover? Dette var virkelig nytt for meg, visste ikke at det var slik man skulle oppføre seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå