ogee1 Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Se her ja! Hehe. Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Du har ikke bilder av en svart E30 med sliten M3 bredding (Party musikk.Com)? Hehe Første gang jeg har vært på bane nå og kjørt på Våler. Det var en ganske så artig opplevelse! ja er kjempe gøy å kjøre på bane.. men du må ta litt hensyn også. er ikke bare deg utpå der. vet jo at de sier på førermøte at forbikjøring er forbikjørers ansvar, men når man skjønner at de bak deg er raskere så kan man godt slippe de forbi. var et punkt der hvor jeg lå bak å sleika bakfangeren din rundt hele banen men siden jeg bare har 170 hk så får jeg ikke tatt deg på strekkene.. kom jo forbi etterhvert. men hørte det var flere som klagde på det.. poenget er vel egentlig bare at når man deler en bane på den måten må alle ta hensyn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Det er egentlig en typisk nybegynner-banefeil å ikke se nok i speilet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Det er egentlig en typisk nybegynner-banefeil å ikke se nok i speilet Kanskje, men nybegynnerne kommer man alltids forbi. Verre med de som har kjørt i mange år, men kjører sjelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Du har ikke bilder av en svart E30 med sliten M3 bredding (Party musikk.Com)? Hehe Første gang jeg har vært på bane nå og kjørt på Våler. Det var en ganske så artig opplevelse! ja er kjempe gøy å kjøre på bane.. men du må ta litt hensyn også. er ikke bare deg utpå der. vet jo at de sier på førermøte at forbikjøring er forbikjørers ansvar, men når man skjønner at de bak deg er raskere så kan man godt slippe de forbi. var et punkt der hvor jeg lå bak å sleika bakfangeren din rundt hele banen men siden jeg bare har 170 hk så får jeg ikke tatt deg på strekkene.. kom jo forbi etterhvert. men hørte det var flere som klagde på det.. poenget er vel egentlig bare at når man deler en bane på den måten må alle ta hensyn. Vi var flere som kjørte på bilen min, men beklager nybegynner feila! Jeg skal ta det til meg. De jeg virkelig følte jeg lå i veien for var stort sett dissa porche bilene som stadig vekk suste forbi! Jeg skal på E30 Meet om et par måneder, så da får jeg trene litt på det du sier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Du har ikke bilder av en svart E30 med sliten M3 bredding (Party musikk.Com)? Hehe Første gang jeg har vært på bane nå og kjørt på Våler. Det var en ganske så artig opplevelse! ja er kjempe gøy å kjøre på bane.. men du må ta litt hensyn også. er ikke bare deg utpå der. vet jo at de sier på førermøte at forbikjøring er forbikjørers ansvar, men når man skjønner at de bak deg er raskere så kan man godt slippe de forbi. var et punkt der hvor jeg lå bak å sleika bakfangeren din rundt hele banen men siden jeg bare har 170 hk så får jeg ikke tatt deg på strekkene.. kom jo forbi etterhvert. men hørte det var flere som klagde på det.. poenget er vel egentlig bare at når man deler en bane på den måten må alle ta hensyn. Vi var flere som kjørte på bilen min, men beklager nybegynner feila! Jeg skal ta det til meg. De jeg virkelig følte jeg lå i veien for var stort sett dissa porche bilene som stadig vekk suste forbi! Jeg skal på E30 Meet om et par måneder, så da får jeg trene litt på det du sier! Er lov å gjøre feil! Jeg gjorde sikkert mange av de samme. men det jeg synes var morsomt var å slippe frem de andr eog så følger etter de en halv runde. Da lærte jeg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Du har ikke bilder av en svart E30 med sliten M3 bredding (Party musikk.Com)? Hehe Første gang jeg har vært på bane nå og kjørt på Våler. Det var en ganske så artig opplevelse! ja er kjempe gøy å kjøre på bane.. men du må ta litt hensyn også. er ikke bare deg utpå der. vet jo at de sier på førermøte at forbikjøring er forbikjørers ansvar, men når man skjønner at de bak deg er raskere så kan man godt slippe de forbi. var et punkt der hvor jeg lå bak å sleika bakfangeren din rundt hele banen men siden jeg bare har 170 hk så får jeg ikke tatt deg på strekkene.. kom jo forbi etterhvert. men hørte det var flere som klagde på det.. poenget er vel egentlig bare at når man deler en bane på den måten må alle ta hensyn. Vi var flere som kjørte på bilen min, men beklager nybegynner feila! Jeg skal ta det til meg. De jeg virkelig følte jeg lå i veien for var stort sett dissa porche bilene som stadig vekk suste forbi! Jeg skal på E30 Meet om et par måneder, så da får jeg trene litt på det du sier! Det er ikke værre enn å holde igjen litt på gassen og gå tidlig på bremsene for å slippe forbi raskere redskap... Det var et par ganger jeg holdt på å få den nydlige E30'n din i siden! Men siden du sier at det var flere av dere som kjørte så er det ikke sikkert du var den værste!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Er det forresten noen flere som knipset bilder denne dagen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå