APedersen Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Hehe såppas Ja, har ikke mye lyst å stille opp i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Fikk beskjed at det var 8cm til nermeste hardt punkt under bilen jeg når jeg var inne å godkjente den. Var vel inn noen ganger, pga at de var pirkete på høyden. Men gikk igjennom til slutt Justerte den til 8 cm under jeg, å innenfor TUV tallene. Så var det greit så lenge det ikke touchet skjermer å var greit å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Ahaa, såppas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Tror den høyderegelen er historie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Hvor var de du godkjente da, mordi? når jeg var med e34n så sjekka de kun lengden fra låsemutter til bunn av gjengene i tuv. Dette var i kristiansund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Virker som det er forskjellige måter etter hvor man er å godkjenner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Hvor var de du godkjente da, mordi? når jeg var med e34n så sjekka de kun lengden fra låsemutter til bunn av gjengene i tuv. Dette var i kristiansund Var i orkdalen, de var spess nøye på høyde fra senter av felg til skjermkant hos meg tydligvis ganske forskjellig rundtom ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Er samme som hos noen politifolk. Mye trynefaktor ute å går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Ja, står vel litt på vindretning og temperatur den dagen osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Bladde gjennom kameraet og fant en del bilder jeg skal ta meg tiden i morgen til å poste, men poster et par nå som jeg likte ganske godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Selg alle listene til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 I Bodø sjekket de høyde i forhold til tuv papirene, sikkelig trivelige folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Selg alle listene til meg. Haha, ser ikke dine bra ut? I Bodø sjekket de høyde i forhold til tuv papirene, sikkelig trivelige folk! Digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Daa stikker jeg til Rudskogen, bare synd jeg ikke tar med bilen da Men satser på en bra helg uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 kos deg skulle vært der selv, men må bli ferdig med motorbyttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå