Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Haha, yolo yolo! Ja, har lyst på en syk farge :)

Men akkurat nå venter jeg som sagt på dekkene og håper dem kommer i morgen, pluss at jeg sliter med dørwireen til dørhåndtaket på utsiden, det er et h*lvette å komme til der, og prøvde med en custom wire men fant ikke ut hvor jeg skulle feste den i dørhåndtaket, og hvis jeg skal bytte wireen aaner jeg ikke hvordan jeg skal få det til pga plassmangel! :P

Dårlig bilde, men man ser wireen der, og den skal egentlig opp bak låsen og på plasser man ikke ser så aner ikke hvordan jeg skal få dette til, må vel bare finne en tutorial..

11132tz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom dekkene til Bodø i dag og har dem forhåpentligvis i morgen på døra :D

Ble for sen til å hente dem i dag da jeg var i Bodø på prøvetur nr.2 med RX7'n, tok et par bilder denne gangen før jeg ble fri for strøm på kameraet :)

34iip6r.jpg

2nriumh.jpg

Mini-JDM treff på kaia :lol:

350p3xc.jpg

rcvh4h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund siden update med bimmern nå, men har i allefall fått på de nye dekkene og tatt litt bilder :) Betalte 2600 for dekkene hjem på døra, og 300 for omlegging og avbalansering hos en lokal dekkomlegger, så grei pris det :)

255rneu.jpg

Bilder fra samme dag som jeg fikk dem på, altså igår :)

2u9r89d.jpg

igkodu.jpg

2dtstbt.jpg

vfl76d.jpg

5b1vu8.jpg

Også litt bilder fra i dag etter en skikkelig vask, men skulle hatt på sånn middel på dekkene før jeg tok bilder men det får gå for denne gang :P

i22355.jpg

30uy7pu.jpg

10mmmht.jpg

35iafib.jpg

j5cwox.jpg

b8rzhl.jpg

2aaeu0z.jpg

33ue9zb.jpg

Frontfangeren trenger litt lakk, samt grillen, og mangler litt av S'n på Stanceworks merket så er jo litt jeg kan gjøre

k4xmr8.jpg

343tel0.jpg

30rs1w5.jpg

33xy3ys.jpg

keg0og.jpg

Alle bildene er tatt uten stativ, men har fortsatt brukt ISO100 på de så kvaliteten er bra, men skal ta med stativ en annen gang.

Skal også prøve å redigere et par av bildene, f.eks det med rådhuset i bakgrunnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endeeliiiig fått fiksa wiréen til det ytre dørhåndtaket :D

Måtte løs med indre og ytre dørlås og hele greia for å få ut delen :P

Fikk wire hos Martin Wenberg og satt en stopper på andre siden av wiréen for å låse av, fungerer bra nå!

x1lmj73dncldu7uhcrmh.jpg

po0saqgj7d0jzas5c53h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes felgene blir litt borte med sorte felger på sort bil.

Men syntes ikke det der ble så halvgalt.

Må gjøre noe annet enn alle andre. Neste alle som har e38 har jo style 95, så noe må en gjøre for å skille jeg ut :P

Men så har jo alle enten sorte eller blanke felger. Likte svart ganske godt, men hadde jo vært kult i en annen farge og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...