Kvasi Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 dare to go for it, and you will be recognized for your power to choose other paths Witch is copying US paths, that is copying german paths? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Ja fordi alle trodde at man levde to ganger før "yolo" uttrykket kom...right? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 så tøft ut med begge fargene Men en lysere blåfarge hadde nok gjort susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Haha, yolo yolo! Ja, har lyst på en syk farge Men akkurat nå venter jeg som sagt på dekkene og håper dem kommer i morgen, pluss at jeg sliter med dørwireen til dørhåndtaket på utsiden, det er et h*lvette å komme til der, og prøvde med en custom wire men fant ikke ut hvor jeg skulle feste den i dørhåndtaket, og hvis jeg skal bytte wireen aaner jeg ikke hvordan jeg skal få det til pga plassmangel! Dårlig bilde, men man ser wireen der, og den skal egentlig opp bak låsen og på plasser man ikke ser så aner ikke hvordan jeg skal få dette til, må vel bare finne en tutorial.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Sjekka e38.org ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Njææ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Da kom dekkene til Bodø i dag og har dem forhåpentligvis i morgen på døra Ble for sen til å hente dem i dag da jeg var i Bodø på prøvetur nr.2 med RX7'n, tok et par bilder denne gangen før jeg ble fri for strøm på kameraet Mini-JDM treff på kaia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 er det med cateye linsa? artig og kjøre når du sitter på feil side eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Bildene er tatt med FISHeye ja Konge det, vanesak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 En stund siden update med bimmern nå, men har i allefall fått på de nye dekkene og tatt litt bilder Betalte 2600 for dekkene hjem på døra, og 300 for omlegging og avbalansering hos en lokal dekkomlegger, så grei pris det Bilder fra samme dag som jeg fikk dem på, altså igår Også litt bilder fra i dag etter en skikkelig vask, men skulle hatt på sånn middel på dekkene før jeg tok bilder men det får gå for denne gang Frontfangeren trenger litt lakk, samt grillen, og mangler litt av S'n på Stanceworks merket så er jo litt jeg kan gjøre Alle bildene er tatt uten stativ, men har fortsatt brukt ISO100 på de så kvaliteten er bra, men skal ta med stativ en annen gang. Skal også prøve å redigere et par av bildene, f.eks det med rådhuset i bakgrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Nå har jeg endeeliiiig fått fiksa wiréen til det ytre dørhåndtaket Måtte løs med indre og ytre dørlås og hele greia for å få ut delen Fikk wire hos Martin Wenberg og satt en stopper på andre siden av wiréen for å låse av, fungerer bra nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Prøvde med sorte felger i photoshop, bare markerte utenom emblemet og deretter justerte lystyrken helt ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Syntes felgene blir litt borte med sorte felger på sort bil. Men syntes ikke det der ble så halvgalt. Må gjøre noe annet enn alle andre. Neste alle som har e38 har jo style 95, så noe må en gjøre for å skille jeg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Ja, sant det Men El mafioso Men skulle hatt de andre baklyktene samt sorte stusser om jeg skulle hatt sorte felger Mange har dessverre fått style95 nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Syntes felgene blir litt borte med sorte felger på sort bil.Men syntes ikke det der ble så halvgalt. Må gjøre noe annet enn alle andre. Neste alle som har e38 har jo style 95, så noe må en gjøre for å skille jeg ut Men så har jo alle enten sorte eller blanke felger. Likte svart ganske godt, men hadde jo vært kult i en annen farge og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå