APedersen Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Ja, sant det Men El mafioso :twist:Men skulle hatt de andre baklyktene samt sorte stusser om jeg skulle hatt sorte felger Mange har dessverre fått style95 nå ja mange og mange, er ikke akkurat som om at man møter noen som har det på veien heller er vel også bare 2 på forumet her som har e38 med style95 nå? hvor breie ble dekka da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Virkelig fått sansen for bilen din med de siste oppdateringene dine. Og selv om det var litt stilig med de sorte felgene (på DET bildet) så tror jeg nok det er penest med sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Anthrazit fargede felger hadde vært pr0n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Babyblå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Ja, sant det Men El mafioso :twist:Men skulle hatt de andre baklyktene samt sorte stusser om jeg skulle hatt sorte felger Mange har dessverre fått style95 nå ja mange og mange, er ikke akkurat som om at man møter noen som har det på veien heller er vel også bare 2 på forumet her som har e38 med style95 nå? hvor breie ble dekka da? Er jo noen som har 17" style95 også da, men det er vel kopier om jeg ikke tar helt feil, de originale er vel bare levert i 9 og 10x19 Mener jeg har sett flere med style95 på E38 Ble samme dim nå, 275/35/19 Vet at det er bra å kjøre med osv og om jeg skulle ha 285 som jeg vurderte måtte jeg litt opp i pris og til et anna merke (Kumho). Og om jeg skulle hatt smalere bak for mer strekk hadde det nok sett teit ut i forhold til foran, så da måtte jeg isåfall ha bytta alle og det gidder jeg ikke, og nå har jo du mye strekk så da kan ikke jeg ha det Virkelig fått sansen for bilen din med de siste oppdateringene dine. Og selv om det var litt stilig med de sorte felgene (på DET bildet) så tror jeg nok det er penest med sølv. Tusen takk Nei, vet ikke Men har lyst å lakkere felgene men er godt mulig jeg bare holder dem slik dem er nå også. Anthrazit fargede felger hadde vært pr0n.. Det er ikke umulig Babyblå Hehe ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Tok litt bilder i kveld med fisheyen mens nordlyset var på himmelen ISO100, F00 og lukkertid 10-15" og 30" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Blitt dreven du på bilde no, steike.. Tok med meg stativ ut igår, var finevær å bilen min va ganske rein, men jeg fikk ikke til som jeg håpte på skulle hatt meg et kurs ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 missuner deg den der fisheyen, sjekka opp pris på fisheye til mitt kamera, kom på 5500 ca blir nok en stund til da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Blitt dreven du på bilde no, steike.. Tok med meg stativ ut igår, var finevær å bilen min va ganske rein, men jeg fikk ikke til som jeg håpte på skulle hatt meg et kurs ja.. Takk skal du ha! Hyggelig at du syns det Hehe, er bare å øve, du kan jo sjekke ut tutorials rundtomkring på det du vil lære deg, men jeg har for det meste bare prøvd meg fram missuner deg den der fisheyen, sjekka opp pris på fisheye til mitt kamera, kom på 5500 ca blir nok en stund til da ja Fisheye er digg Hvordan kamera hadde du igjen? Mitt fisheye heter Samyang 8mm Trodde også jeg måtte opp i 5500 faktisk til mitt kamera på f.eks komplett, men fant billigere på lokal kamerabutikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Sånn hadde vært gromt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 missuner deg den der fisheyen, sjekka opp pris på fisheye til mitt kamera, kom på 5500 ca blir nok en stund til da ja Fisheye er digg Hvordan kamera hadde du igjen? Mitt fisheye heter Samyang 8mm Trodde også jeg måtte opp i 5500 faktisk til mitt kamera på f.eks komplett, men fant billigere på lokal kamerabutikk jeg har nikon d3100, har ikke sjekka så mange steder, men sjekka på japanphoto. men så har svigers en del linser, tro han har et som han kaller vidvinkel linse, så kan kansje få lånt det av hand da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Sånn hadde vært gromt!! [ Bilde ] Groomt missuner deg den der fisheyen, sjekka opp pris på fisheye til mitt kamera, kom på 5500 ca blir nok en stund til da ja Fisheye er digg Hvordan kamera hadde du igjen? Mitt fisheye heter Samyang 8mm Trodde også jeg måtte opp i 5500 faktisk til mitt kamera på f.eks komplett, men fant billigere på lokal kamerabutikk jeg har nikon d3100, har ikke sjekka så mange steder, men sjekka på japanphoto. men så har svigers en del linser, tro han har et som han kaller vidvinkel linse, så kan kansje få lånt det av hand da Aha Nikon D3100 er vel ca samme mtp prisklasse som mitt 1100D om jeg ikke tar helt feil Ja, vidvinkel kan jo også være 10-20/22mm linse, men stor sjangs for at det er fisheye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 bare si i fra om du skal selge 95 felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Hahaha, ja Men tror nok dem blir til jeg tar meg råd til Rotiform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå