Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Førerdør:

Etter jeg hadde fiksa dørwireén til det ytre dørhåndtaket på førerdøra, var det slik etter jeg hadde montert alt at når jeg låste bilen spratt låsen opp igjen, så jeg måtte av med dørtrekket, airbag osv, men fant ikke ut hva som feila det.

Så monterte jeg alt igjen pga jeg måtte bruke bilen og etter det mista jeg strømmen i døra så det eneste som funka var lyset nederst i døra slik som passasjersiden. Så tok jeg av dørtrekket osv og fant etter litt leting ut at det var pakningen til vinduet som hadde kilt seg litt rundt dørlåsen, og mtp på strømproblemet i døra tenkte jeg det var verdt et forsøk å resette bilen ved å ha av minuspolen på batteriet i minimum 10min, og etter det fungerte alt :applause:

Kan det hende at bilen kutter strømtilførselen til dørene når man tar av kontakter? :-k

Rart isåfall når jeg har samme problemet på passasjerdøren slik at det er kun lyset nederst på døra som fungerer og det ikke blir fiksa når jeg resetter bilen :-k

Sånn passe innvikla dette her, men legger til noen bilder av bilen(e) :)

1o0o00.jpg

2vcsv0n.jpg

4tnebl.jpg

9787rb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vipp

soltak

Haha, sorry da!

Sotfilm på frontlyktene gjør at de ser slitt/skittne ut.

Ellers ser bilen veldig bra ut. ;)

Tjaa, på noen bilder ser det sånn ut :P Takk takk!

Hvorfor i fela har du gardiner og blomster i garasjen??

Haha, er garasjen mamma har 745'n i, kanskje litt derfor :P og den blomstra skal egentlig ikke stå der, og dette er den andre garasjen :P Den som er litt mer ryddig

Er jo stua og ikke garasjen...

Kan se sånn ut ja, så tenkte det var en bra bildebeskrivelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...