Kvasi Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Tok litt bilder i kveld [ Bilde ] Fine bilda, klarte ikke helt å la være å justere litt på et. Fila var, tiny, men.. Si fra hvis jeg skal slette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Hehe nice Blir kanskje mindre når den er lasta opp? Den fila jeg har er i hvertfall 3,34mb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Da er jeg straks ferdig med siste rest, og klar for en forhåpentligvis bra helg på ACR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Kos deg er 7'ern trekkvogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Jeg gjorde det Nei, har nok ikke hengerfeste på den Men det hadde vært fett å brukt den som trekkvogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Førerdør: Etter jeg hadde fiksa dørwireén til det ytre dørhåndtaket på førerdøra, var det slik etter jeg hadde montert alt at når jeg låste bilen spratt låsen opp igjen, så jeg måtte av med dørtrekket, airbag osv, men fant ikke ut hva som feila det. Så monterte jeg alt igjen pga jeg måtte bruke bilen og etter det mista jeg strømmen i døra så det eneste som funka var lyset nederst i døra slik som passasjersiden. Så tok jeg av dørtrekket osv og fant etter litt leting ut at det var pakningen til vinduet som hadde kilt seg litt rundt dørlåsen, og mtp på strømproblemet i døra tenkte jeg det var verdt et forsøk å resette bilen ved å ha av minuspolen på batteriet i minimum 10min, og etter det fungerte alt Kan det hende at bilen kutter strømtilførselen til dørene når man tar av kontakter? Rart isåfall når jeg har samme problemet på passasjerdøren slik at det er kun lyset nederst på døra som fungerer og det ikke blir fiksa når jeg resetter bilen Sånn passe innvikla dette her, men legger til noen bilder av bilen(e) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 vipp på soltak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Sotfilm på frontlyktene gjør at de ser slitt/skittne ut. Ellers ser bilen veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Hvorfor i fela har du gardiner og blomster i garasjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Er jo stua og ikke garasjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 vipppå soltak Haha, sorry da! Sotfilm på frontlyktene gjør at de ser slitt/skittne ut.Ellers ser bilen veldig bra ut. Tjaa, på noen bilder ser det sånn ut Takk takk! Hvorfor i fela har du gardiner og blomster i garasjen?? Haha, er garasjen mamma har 745'n i, kanskje litt derfor og den blomstra skal egentlig ikke stå der, og dette er den andre garasjen Den som er litt mer ryddig Er jo stua og ikke garasjen... Kan se sånn ut ja, så tenkte det var en bra bildebeskrivelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 vipppå soltak +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Har tatt noen flere bilder, med vipp på soltak Her er dem hvertfall Bilen var nyvaska, det som renner fra under bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Syke mann, den bilen din er ekstremt pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå