APedersen Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Kom hjem i går ettermiddag, og monterte modulen så nå må jeg bare få den programmert Har også hatt av deksler og sett på kretskortet og det ser bra ut! Mtp på vindavviserene må jeg varme opp listene for å sette dem på, er 3M limstrimler bak på disse Skal prøve å få det gjort i dag om jeg har tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Nå er vindavviserene kommet på Brukte varmepistol først for å varme opp listene på dørene, og da satte dem seg en god del lettere. Bilder: God helg og påske for dem som får det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Har soltaket ditt frosna...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 er så steike nais. gledeer meg til mine 4 vindavvisere skal på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 får ikke til vindavvisere helt jeg ass. men det er nå meg ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 er jo ikke feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 liker ikke vindavisere, syns det blir mer clean uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Ble feet! sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Har soltaket ditt frosna...? Hahahahaha er så steike nais.gledeer meg til mine 4 vindavvisere skal på Synes også det er gromt! Ja, blir nok bra er jo ikke feil[ Bilde ] Synes det er helt rett! Bilen til Matthew jeg har hentet mye av inspirasjonen fra Ble feet! Takk takk Delte meninger om disse, men jeg måtte prøve og synes det ble gromt, er jo meget praktisk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Synst det var rått Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Hva hjelper det med egentlig? Mindre lyd når du har oppe vinduene litt? Skjermer mot regn litt og? Skamm tøff sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Du kan ha vinduet åpent i fart uten at det kommer regn og vind inn, og at det ikke drypper inn når man står i ro f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Ble litt snapshots i snøværet i dag, neste shoot blir nok i dypere snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Hvor i alle dager bor du? Haha Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå