Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Tilstand på Style 95 felgene? :)

Dem er litt kantkjørte, jeg tror jeg ville ha fått dem sandblåst og lakkert opp igjen. Det koster vel ca 2000kr for å få gjort på alle 4 hjula :P

Er bilen lavere på instagrambildene?

Hehe ja, det er gamle bilder fra når den var lav :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg var drittlei av å kjøre lav bil, samt at jeg ikke ville ødelegge bilen da det ikke er de beste veiene oppi nord. Så jeg heva den og space'a ut hjula for å få et mer aggressivt stuk, samt mer praktisk. Og jeg liker'e! :)

Altså nå har jeg prøvd begge deler, og konklusjonen er jo selvfølgelig; Lavt er tøft, men ubrukelig.

Den stilen jeg bytta til er mer praktisk, bevarer bilen mer og er tøff på en annen måte. Bestemte meg for å heller ha en brukervennlig høyde og fikse bilen helt opp, istedet for å ødelegge bilen. Hvis jeg skal kjøre lavt igjen trenger jeg luft, noe som står på den langsiktige lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Kjørte vel lav bil en og en halv sesong ca, det ble egentlig nok selv om det var både gøy og gromt!

Utseendemessig forskjell bortsett fra høyde og spacing er jo bare chrome grill og vindavvisere, men lurer egentlig på om jeg skal ta dem av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...