APedersen Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 Noen som vet om noen som er interessert i Style 95 felgene? Hbo 6500kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Bladde gjennom telefonbildene og fant en del bilder jeg hadde litt lyst på poste Og noen gamle Instagram bilder Freakshow og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Tilstand på Style 95 felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Er bilen lavere på instagrambildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Tilstand på Style 95 felgene? Dem er litt kantkjørte, jeg tror jeg ville ha fått dem sandblåst og lakkert opp igjen. Det koster vel ca 2000kr for å få gjort på alle 4 hjula Er bilen lavere på instagrambildene? Hehe ja, det er gamle bilder fra når den var lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Men...hvorfor hevet du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Fordi jeg var drittlei av å kjøre lav bil, samt at jeg ikke ville ødelegge bilen da det ikke er de beste veiene oppi nord. Så jeg heva den og space'a ut hjula for å få et mer aggressivt stuk, samt mer praktisk. Og jeg liker'e! Altså nå har jeg prøvd begge deler, og konklusjonen er jo selvfølgelig; Lavt er tøft, men ubrukelig. Den stilen jeg bytta til er mer praktisk, bevarer bilen mer og er tøff på en annen måte. Bestemte meg for å heller ha en brukervennlig høyde og fikse bilen helt opp, istedet for å ødelegge bilen. Hvis jeg skal kjøre lavt igjen trenger jeg luft, noe som står på den langsiktige lista. hermanoo90 og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Så...du var ikke mann nok til å kjøre senka bil ja..jeg skjønner... hahahaha bare tuller har ikke fått med meg at du hevet bilen..synes den bare så annerledes ut iår enn ifjor... var mer cleen ifjor og mer bøllete iår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Hehe Kjørte vel lav bil en og en halv sesong ca, det ble egentlig nok selv om det var både gøy og gromt! Utseendemessig forskjell bortsett fra høyde og spacing er jo bare chrome grill og vindavvisere, men lurer egentlig på om jeg skal ta dem av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Woohoo. Få dem av!!! Vindavvisere er litt 1989. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Liker den blanke grillen da. Selv om det er en shadowline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Woohoo. Få dem av!!! Vindavvisere er litt 1989. haha, kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 hehe, vindavisere er skikkelig 1989 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Haha, ouch! Må vel skaffe meg sjalusi i bakruta også da? Haukefer og Skårholen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå