Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5


 Share

Anbefalte innlegg

fete felger :D    ville ikke tatt 235/35 dekk jeg ass.  hadde det på 730n (med 9,5"felger), og det var ikke noe særlig.  felgene er veldig utsatte,  comforten forsvinner, og dekka blir veldig små.

 

 

sjekk signaturen min,  der er det bilde med de 5-eikede felgene,   det er 235/35  med 9,5x19 , også ligger det bilde av style 95 med 9,5x19  med245/35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lang nok?

 

hvor langt er et tau :)?

 

Haha.. Tenkte egentlig bare hvor lang dem må være minimum, og evt om dem blir for lange, vil mutteren klare å stramme til liksom :P Men blir vel å handle lange muttere uansett, så det blir vel ikke noe problem.

 

Kommer Ann på hvor mye du skal space :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ja, har 15mm nå, men må vel ta høyde for at det kan bli 20mm. Vet ikke hvor dype hullene er i navet, men det kan jeg jo selvfølgelig måle om ingen vet det.

 

fete felger :D    ville ikke tatt 235/35 dekk jeg ass.  hadde det på 730n (med 9,5"felger), og det var ikke noe særlig.  felgene er veldig utsatte,  comforten forsvinner, og dekka blir veldig små.

 

 

sjekk signaturen min,  der er det bilde med de 5-eikede felgene,   det er 235/35  med 9,5x19 , også ligger det bilde av style 95 med 9,5x19  med245/35

 

Hehe :D Går nok for 235/40 og 265/35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok sikkert fra GS. Det er jo H&R og kommer på 480kr + frakt, så det er vel ca det man må ut med uansett og da vet jeg hva jeg får. Når det gjelder sånne ting handler man skikkelig merke, har også H&R spacere bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...