M|Fjeld Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Haha... ! Så det... Sto utenfor og ventet på deg en stund, tenkte å si hei. Men det var KALDT og jeg var tørst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Han parkerer alltid sånn utenfor Bunnpris Men så er det veldig trang parkering der hvis det er noen biler, så det er egentlig forståelig Innkjøringspartiet er også ganske smalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Haha, skulle egentlig bare inn på bunnpris da, men ble til at jeg og en kompis dro en tur inn på amfi og deretter på café Og ja, jeg parkerer som regel alltid der, er så enkelt og gratis hvis man skal andre plasser, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Er ei ganske sur feit gammal parkeringsvakt her, du har vel sett hu du da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Ja, men må vel begynne å legge balltreet på dashbordet når jeg parkerer så hun ikke tørr å legge lapp der! Og ja, er vel heller sjeldent jeg overser henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2011 Fant et bilde på facebook som en bekjent hadde lagt ut av bilen min hvor han skrev "Praise the lowered" Var mens jeg var på skolen så var litt gøy å se at han la ut bilde, dette var mens jeg hadde takstativet på som du sikkert ser! Hehe God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 Da har jeg fått meg ny spiller igjen, men fra den minste nye Pioneer spilleren til 598,- til en av de største til 2998,-, nemlig en MVH-7300! Ble mye penere med samme farge som resten av lysene, vises ikke så godt på bildet men er faktisk helt lik farge! Men så måtte jeg jo så klart begynne å forske på hvordan man spiller av video på denne, det står at den spiller DivX filer (.avi), men har prøvd med både .avi og .flv som er direkte fra youtube og den klarer ikke starte filen, usb'en er formatert til formatet FAT32, mulig det skal være NTFS format så det skal jeg teste senere i dag, er litt kult med musikkvideo kontra bare musikk Radio: Men så tilbake til radio "problemet" - Dette er de to kablene til radioen: Og er jo bare den til venstre som går i spilleren, har aldri tenkt på det men er jo garantert derfor det er så dårlig radiosignal... Er det noen måte å gjøre dette på? Sub: Har også problemer med subben, den har jo spilt bra før, men så slutta den med det etter jeg satte på en isolator for å slippe dynamostøyet i høyttalerene... Med isolatoren var det etterhvert nesten ikke lyd i subben selv om forsterkeren er stilt på maks, og før jeg fikk denne spilleren var jeg på en bedrift å fikk prøve en likens Pioneer spiller som jeg hadde for å sjekke om det var min som var feil med, og det var ingen forskjell, samme med en Pioneer fra 9000-serien, ingen forskjell.. Tenkte da at det eneste det kunne være var forsterkeren, så jeg bytta forsterker og da fungerte den bra, så satte jeg på isolatoren på den også, og da var problemet tilbake, og når jeg fjerna isolatoren var det dårligere lyd enn det skal være, men ikke så dårlig som det var med den på, han jeg fikk isolatoren hos sa den kanskje var feil med, men trodde ikke den kunne ødelegge forsterkeren??? Enkleste er vel bare å kjøpe ny forsterker, men skjønner ikke hvordan dette er mulig, isolatoren må kanskje ha ødelagt utgangene på forsterkeren, men mener jeg prøvde å bytte utganger og det var ikke noe bedre.... Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Im drunk, så svaret får du nok ikke Men skjermen/ytterste lederen på antenna er nok ikke bra nok jord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 Haha Så hvis jeg prøver å sette den til jord på et hvis vil det fungere bedre kanskje, hmmm eneste spilleren begge de går inn i er original spilleren har jeg hørt, så da må jeg vel kanskje prøve å jorde på et anna vis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Er vel sånn at ytterste er jord og innerste er pluss, men er jo plussen som er viktigst her, så den får signal til å skru seg på. Enten å kutte opp ledningen og koble til jord og pluss, eller å få tak i en hankontakt, så du forlenger hele driten og slipper å ødelegge originalt ledningsnett;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 har du sjekka det med remote kabel nå? altså den blå kabelen fra spiller må være kobla til mot iso kontakten i bilen, hadde same radio problemer som du beskriver selv til jeg kobla til denne, og bruker eg kun den kabelen til venstre av de 2 antenne kablene du har tatt bilder av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Ja du ma få kobla remote (som regel blå ledning) fra spilleren din og inn på pinne 16 på den originale 17pins kontakten din. Det er en hvit ledning som går derifra og til antenneforsterkeren i bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Den ledninga til venstre som skal inn i spilleren, skal kun jordes på den ene enden. Altså den er nok jordet på antenna. Den sølvfolien som du ser er jording, og for å fjærne forstyrrelser. Tar du bort denne, vil du ikke få noe særlig signal til spilleren. Akkurat samme som på coilen, fjærner du aluminiumsfolien vil du få kortslutning ( skikkelig gnist i ledninga ). Trodde jeg hadde kortsluttet hjernen i bilen når pluss ledninga fikk kontakt med jord, men gikk heldigvis bra Det jeg skal fram til her, er at det kanskje er blitt sånn høvelig kontakt med pluss og minus. Er mulig at det er derfor du har så dårlig signal når du kjører, men er nok også det med remoten som han over her sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 Er vel sånn at ytterste er jord og innerste er pluss, men er jo plussen som er viktigst her, så den får signal til å skru seg på. Enten å kutte opp ledningen og koble til jord og pluss, eller å få tak i en hankontakt, så du forlenger hele driten og slipper å ødelegge originalt ledningsnett;) Den har pluss og minus på den kontakten til venstre ja, men ser nå at det står "AMP" bak på den kontakten til høyre altså antenne AMPlifieren, men det er fortsatt bare til originalspilleren at den skal på, hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå