Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veeel, idag er det sol å greier så veiene i Harstad er helt fri for snø. Dette kan jo endre seg over natta så det er ikke enkelt å gi deg et konkret svar :P Vinterdekk er vel uansett det beste så du er sikret.. Veiene her oppe er helt ræva fra før av så hvis du i tillegg blir plaga med snøføre på sommerdekk så ødelegger det jo en hel del.. :P

Skrevet

Er så glad jeg er bor på sørlandet! Har kjørt på sommerdekk i en måned allrede :D Sol fra skyfrihimmel og oppmot 20 grader, til og med plussgrader om natta!

Skrevet

Jaja, vi skal ikke skrike for høyt om temperaturen her i sør, dere vet hvordan været har vært de siste åra, sol og varmt i april-mai, men når juni, juli og august kommer så er det bare drittvær

Skrevet

Synes å huske vi har hatt en aldeles nydelig sommer i fjor jeg da! Har aldri brukt båten så mye som jeg gjorde i fjor til og med :) Litt for varmt til tider kanskje men :wink: Godtar heller litt regn om sommern enn bitende kulde og hard vinter fra Oktober til April, også da ordentlig sommer i kun 4-5 uker som dere i nord har :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...