flobben Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Virker jo som et veldig fornuftigvalg når alle som bor i Tromsøområdet sier vinterdekk.
PenguiN- Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 Jo, jeg hører hva de sier, æsj..må hjem i tenkeboksen jeg...
Nytern Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Skjønner ikke at du vurderer sommerdekk engang, fullstendig idioti.
Margido Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Veeel, idag er det sol å greier så veiene i Harstad er helt fri for snø. Dette kan jo endre seg over natta så det er ikke enkelt å gi deg et konkret svar Vinterdekk er vel uansett det beste så du er sikret.. Veiene her oppe er helt ræva fra før av så hvis du i tillegg blir plaga med snøføre på sommerdekk så ødelegger det jo en hel del..
Fredrik 90 Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Er så glad jeg er bor på sørlandet! Har kjørt på sommerdekk i en måned allrede Sol fra skyfrihimmel og oppmot 20 grader, til og med plussgrader om natta!
Tom K Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Jaja, vi skal ikke skrike for høyt om temperaturen her i sør, dere vet hvordan været har vært de siste åra, sol og varmt i april-mai, men når juni, juli og august kommer så er det bare drittvær
Flextron Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Har hørt rykter om at Helly Hansen sponser årets sommer i sør..
Fredrik 90 Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Synes å huske vi har hatt en aldeles nydelig sommer i fjor jeg da! Har aldri brukt båten så mye som jeg gjorde i fjor til og med Litt for varmt til tider kanskje men Godtar heller litt regn om sommern enn bitende kulde og hard vinter fra Oktober til April, også da ordentlig sommer i kun 4-5 uker som dere i nord har
Dan Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Og du vet hva du snakker om ser jeg. Sikker på at det ikke er 4-5 dager du mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå