Gå til innhold

Mudbug's E39 520IA 00'- Tomgang ventil regulator.


mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 302
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ikke nøl med å oppdatere angående felg restaureringen :) gleder meg til å se resultatet!
Et nydelig stykke arbeid på noen helt utrolige lekre felger. Jeg gleder meg virkelig til å se felgen satt sammen og gjerne påsatt bilen.. 8)

Det skal jeg gjøre :D .

Jeg er i tvil om skal jeg ha klarlakk på banen ellers ikke. Hvis banen er klarlakkert, vil den flasse ut om noe år. Disse felgene er mine vinterdekk. Har dere noe råd til meg?. Takker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste må vell være å kjøre på med Wax etter polering å la være med klarlakk. men siden det er vinterhjul blir det sikkert en helt annen historie. Må nok beskytte de så mye som mulig. er ingen ekspert jeg, men noe sånt kan ikke være helt på jordet ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ubehandlede kanter på rc felgene mine også, og de tålte ikke noe av blanding av salt og regn (rett før jeg parkerte bilen), korroderte omtrent med en gang. og ja jeg bruker autobahn voks på felgene så vil absolutt anbefale å ha klarlakk på de hvis de skal brukes på vinteren. hvis ikke så vil du polere på deg underarmsbetennelse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ubehandlede kanter på rc felgene mine også, og de tålte ikke noe av blanding av salt og regn (rett før jeg parkerte bilen), korroderte omtrent med en gang. og ja jeg bruker autobahn voks på felgene så vil absolutt anbefale å ha klarlakk på de hvis de skal brukes på vinteren. hvis ikke så vil du polere på deg underarmsbetennelse :P

Må mann vaske med noe før klarlakk??? fester klarlakk fast etter polering????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ubehandlede kanter på rc felgene mine også, og de tålte ikke noe av blanding av salt og regn (rett før jeg parkerte bilen), korroderte omtrent med en gang. og ja jeg bruker autobahn voks på felgene så vil absolutt anbefale å ha klarlakk på de hvis de skal brukes på vinteren. hvis ikke så vil du polere på deg underarmsbetennelse :P

Må mann vaske med noe før klarlakk??? fester klarlakk fast etter polering????

litt usikker på hvor mye heft det er i polerte flater men må hvertfall vake med silikonfjerner. utover det vet jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mot slutten for å gjøre ferdig. Setter på bolter. Det må være tålmodig, ellers koster dyr. Setter på en etter en.

IMG_0008.jpg

IMG_0011.jpg

Nummerer tall når jeg skal stramme inn mutter:

IMG_0012.jpg

Loctite for å låse mutter. Det koster dyr 335 kr for 50 ml.

IMG_0014.jpg

Strammer inn på kryss. Jeg strammer først 15 NM og 30 NM etterpå.

IMG_0015.jpg

Nå er det ferdig med produkt:

IMG_0004.jpg

IMG_0022.jpg

IMG_0016.jpg

IMG_0028.jpg

IMG_0025.jpg

Det er bare å sette ny vinterdekk. Michelin Xice XI2 225x35x17 :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått nettopp idag. De er sendt fra en venn i USA :D . Så setter jeg igang for å gjøre disse på senterdeksel:

Orginale BBS deksel : dimensjon 70x60 mm.

IMG_0037.jpg

IMG_0038.jpg

IMG_0039.jpg

Filer vekk sporing på baksiden.

Presentation1.jpg

lager en mal og tegner på dekselen.

IMG_0052.jpg

IMG_0053.jpg

Jeg bruker en bore for å lage hull.

IMG_0056.jpg

Her ser det ut sånn

IMG_0059.jpg

IMG_0061.jpg

IMG_0067.jpg

IMG_0064.jpg

:D:D:D:D:beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...