Alpejohn Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Jeg og har Nanlutus på frontruta og siderutene fremme, men frontruta begynner og bli dårlig nå.. Sikkert for jeg har brukt viskerene som vanlig. Siderutene funker kjempe bra ena. Var så plaget med at vannet "satt fast" på siderutene så det ble vanskelig og se ut.. Men nå er de strøkne selv i pøsregn Har testet med rain-x på bakruta nå for og se hvordan det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Nydelige modifikasjoner, liker at noen etter monterer mye rart utstyr. Hvis du trenger inspirasjon så har denne karen også montert veldig mye orginalt ekstrautstyr på sin bil. Vet at det ikke er BMW, men MB er jo tysk det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Fikk denne feilen for noen dager siden. Jeg vasket gass spjelden og tomgang ventilregulator. Jeg byttet også gummipakning til ICV. Dere ser at det er mye dritt i. Det er ikke noe feilkoden etter 250 km. Men jeg valgte å bytte gassen spjelden likevel 5000 kr med 20% rabatt. Tomgang på bilen er mer stabil etter vasking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Du seier du behandla glassruter med NanoTech forsegling, ka innebærer da? Spray på, la vær i 5 min og tørk av? Kunne godt tenkt med da samme med mine ruter, er plaga med det samme som Alpejohn, regndråpene henger og legger merker. Litt irriterende... Forøvrig veldig flott bil med masse kjekke ekstra utstyr! Skal du kjøre nordover noken gong så er eg villig til å betale deg for å programmere US blinker til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Du seier du behandla glassruter med NanoTech forsegling, ka innebærer da? Spray på, la vær i 5 min og tørk av? Kunne godt tenkt med da samme med mine ruter, er plaga med det samme som Alpejohn, regndråpene henger og legger merker. Litt irriterende... Forøvrig veldig flott bil med masse kjekke ekstra utstyr! Skal du kjøre nordover noken gong så er eg villig til å betale deg for å programmere US blinker til meg! Takk for det. Jeg gjorde som det beskrevet i prosedyren at glassruter vasket først, vasket igen rutene med Nonovask. Sprayet på, la være i 5-10 min og tørk av. Du kjøper BMW scanner 1.4 ca. 20$, da kan du kode selv og diagnose bilen .Bra investering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Utrolig bra Mudbug! Inspirerende dette. Er utrolig gira på US blink, men har ikke peiling på hvordan man gjør det Kunne du lagt ut en DIY for det, og alt utstyr man trenger? Hadde satt UTROLIG stor pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Utrolig bra Mudbug! Inspirerende dette.Er utrolig gira på US blink, men har ikke peiling på hvordan man gjør det Kunne du lagt ut en DIY for det, og alt utstyr man trenger? Hadde satt UTROLIG stor pris på det! US lys kan kodes, så det kan stort sett alle med utstyr fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 kunne du linket utstyr som trengs? fått en DIY på programmet også, så hadde det vært bænkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Sjekk diagnosetråden i signaturen min Med bmw scanner 1.4.0 er det fryktelig enkelt (om du har facelift E39 ja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Sjekk diagnosetråden i signaturen min Med bmw scanner 1.4.0 er det fryktelig enkelt (om du har facelift E39 ja) Okei! Har snakka med Spankus innpå her, har skaffet seg scanner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Utrolig bra tråd, mange mange flotte gadgets og DIY. Søkte på google "BMW E39 bensin filter", fant jeg deg, og leste signaturen din at du hadde flere DIY. Gikk igjennom alt. Fantastisk, følger denne tråden! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Utrolig bra tråd, mange mange flotte gadgets og DIY. Søkte på google "BMW E39 bensin filter", fant jeg deg, og leste signaturen din at du hadde flere DIY. Gikk igjennom alt. Fantastisk, følger denne tråden! :D takk for det . Jeg har vært veldig travel. stakk innom her noen ganger. Sist gang byttet jeg radiatoren, men hadde ikke tid til å skrive DIY. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krismatzm Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Stilig! Inspirerende å se den store forskjellen! Hvor har du kjøpt Xenonlyktene? Har lyst på å bytte ut de gule gamle stygge framlyktene med xenon og angeleyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Stilig! Inspirerende å se den store forskjellen! Hvor har du kjøpt Xenonlyktene? Har lyst på å bytte ut de gule gamle stygge framlyktene med xenon og angeleyes Jeg har kjøpt hos BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Dette var lesning med mye inspirasjon du! Ble fet den 520en der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå