simon100 Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Noen som vet hva som har skjedd med http://www.BimmerNorway.net? Kommer de tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 de er "hacka" Haha fikk beskjed om å bruke Facebook istendenfor, Lol. vis de ikke har backup av forumet dør jeg av n00b latter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon100 Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Hjelper det med backup hvis de blir hacket? Blir ikke da forumet hacket igjen med en gang de er oppe igjen? hacking går vel på sikkerhet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Lol. vis de ikke har backup av forumet dør jeg av n00b latter +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon100 Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Lurer på om det kan skje her? http://bimmers.no/index.php?option=com_content&view=article&id=46:bimmersno-blir-ny&catid=39:informasjon&Itemid=61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Var der egentlig folk på forumet uansett da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Var der egentlig folk på forumet uansett da? Tror det var kleint! jeg meldte meg ut, moderatorstabben var jo helt på tryne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon100 Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Tror det var kleint! jeg meldte meg ut, moderatorstabben var jo helt på tryne Jeg synes de er kjempeflinke og seriøse. Jeg håper de får ordnet hacking problemet. Det var morro å følge med bygging av driftingbiler, bygging av turbo biler, Videoer etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon100 Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Facebooksiden deres er jo kjempefin også http://www.facebook.com/BimmerNorway.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Høres ut som du er en av gutta bak forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Høres ut som du er en av gutta bak forumet. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 bimmernorway ble vel startet som en følge av totalt fraværende moderatorer her og rotete holdninger blant en del medlemmer. Synes ikke det er rart at forumet hadde relativt lite folk, det var jo helt nytt. Og hvorfor var moderator staben helt på trynet? synes det var en interessant påstand. Den er i det minste fungerende og tilstedeværende i motsetning til hva den har vært her. Jeg er medlem på bimmernorway, og moderator. Ikke fordi jeg er noen datamann, men fordi jeg liker å holde orden i teknisk delen (foreløpig en enkel jobb dog ). Synes på ingen måte forsikringpriser, hvilke bil skal jeg velge, hvilken ser kulest ut osv er tekniske spørsmål. Videre vil jeg si at bimmers har bedret seg betraktelig de siste månedene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Høres ut som du er en av gutta bak forumet. Desperat forsøk på reklame ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 bimmernorway ble vel startet som en følge av totalt fraværende moderatorer her og rotete holdninger blant en del medlemmer. Synes ikke det er rart at forumet hadde relativt lite folk, det var jo helt nytt. Og hvorfor var moderator staben helt på trynet? synes det var en interessant påstand. Den er i det minste fungerende og tilstedeværende i motsetning til hva den har vært her. Videre vil jeg si at bimmers har bedret seg betraktelig de siste månedene. Moderatorene har aldri vært fraværende her inne, men de har helt klart vært for få i forhold til den enorme trafikken vi hadde i de mørke vintermånedene. Godt over 200 brukere pålogget til enhver tid etter klokken 18 forteller litt om situasjonen og den første tulletråden ble totalt "sprengt". Selv klokken 04 om natten var det bra med trafikk her inne. Nå er imidlertid alt som det skal være igjen og bimmers styrer videre mot nye suksesser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Jeg mente ikke å klandre de som er moderatorer, men moderator funksjonen, altså for få, eller for lite synlig arbeid. Så er enig med deg der. Hvor mange man til enhver tid er på forumet blir litt feil, jeg står vel som pålogga stort sett døgnet rundt (nettleseren pleier å stå opp med de vinduer jeg burker, og dataen står stort sett alltid på), men jeg er jo ikke på bimmmers dønet rundt :S. Og helt enig, bimmers har dreid i riktig retning. Men tror du skjønner at jeg gjerne vil vite hvorfor dirtydicky langer ut om moderatorer som var helt på trynet? lite seriøst. Har ikke sett så mye faktisk moderering på det forumet, og lurer da på om det er "trynefaktor" det går på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg