Gå til innhold

hva er dette ? trenger hjelp med mangelapp. e39 528ia

Anbefalte innlegg

Skrevet
ser ut som en fjærnstarter av webasto. står med andre ord en bensinvarmer i bilen din : D kjekt på vinteren!

takk :D

trenger litt hjelp med og fårstå hva som skal byttes.

fant ingen bremserør på gsbildeler.

1.1.10 (2) bremserør svekket pga rustangrep - midten -bak

4.2 (2) fjern/nærlys-regulator def. funksjon justerings arm i forstilling

Skrevet

Skru av høyre forhjul så ser du en plastdings med en liten arm på,denne regulerer automatisk høyden på xenon lampene dine så du ikke skal blende møtende trafikk,ganske enkel å skifte ut.bremserør får du kjøpt som metervare hos de fleste rekvisita butikker,pluss verktøy til å lage nye koblinger\skjøter ,setter du den på verksted så regn med minst ett par tusen for å skifte ut ett bremserør.Er det midten bak må du ta av en innerskjerm for å komme til bremserøret skikkelig.

Skrevet
Skru av høyre forhjul så ser du en plastdings med en liten arm på,denne regulerer automatisk høyden på xenon lampene dine så du ikke skal blende møtende trafikk,ganske enkel å skifte ut.bremserør får du kjøpt som metervare hos de fleste rekvisita butikker,pluss verktøy til å lage nye koblinger\skjøter ,setter du den på verksted så regn med minst ett par tusen for å skifte ut ett bremserør.Er det midten bak må du ta av en innerskjerm for å komme til bremserøret skikkelig.

ok. skal nokk klare og gjøre det selv har bukk og skru på :D takk for hjelpen

lampa for antispin lyser også hele tiden.

kan det være bare sensoren ? når ingen ting skjer når jeg trykker på knappen .

Skrevet

antispinn lampa er mest sansyligvis en abs sensor. det er en på hvert hjul. bør nesten ta en diagnose for å se hvilken det er. hos en kompis var det bare dårlig kontakt også, så kansje du kan plugge di ut og se i pluggen...`?

Skrevet
antispinn lampa er mest sansyligvis en abs sensor. det er en på hvert hjul. bør nesten ta en diagnose for å se hvilken det er. hos en kompis var det bare dårlig kontakt også, så kansje du kan plugge di ut og se i pluggen...`?

jepp da prøver jeg det :D

takk for hjelpen : )

Skrevet

hvis bare antispinnlampa lyser og ikke abs-lampa så tror jeg ikke det er en abs-sensor. Da vil jeg heller tippe på at vaieren til gasspjelet har hoppet av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...