Kristian H. Foss Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Mye fine bilder her! Jeg la merke til at de som kjørte i en rød VF registrert E39 tok litt kjørebilder også. Kommer dette ut her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Mye fine bilder her!Jeg la merke til at de som kjørte i en rød VF registrert E39 tok litt kjørebilder også. Kommer dette ut her? De er jeg også interessert i å se. Tror han fikk tatt noen greie bilder av både M3'n min og femmer'n din... Vanvittig strøken E39 var det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Kjedelig med bilder av de samme bildene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Kjedelig med bilder av de samme bildene.... du savner bilder av deg og bilen du Wicky he he. Skal se om jeg får lagt ut noen av de jeg tok ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 nja ikke av meg...haha men er de samme bilene som blir tatt bilde av....hmmm...eller kanskje det var litt lite biler der i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Hvem var det som fikk mafia prisen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Det var Wicky, men det mest ideelle hadde jo vært om den grønne Isettaen vant mafia-prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Legger ut noen av de bildene jeg tok i går (ikke redigert annet enn resiza mindre): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Noe av det jeg og mine små medhjelpere (-Erik- og fruen hans Marie) tok (Sofakingfresh og megselv) Wicky: På turen hjem måtte jeg stoppe og ta dette, heldigvis(!) stoppa -Erik- perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Ja tenkte nesten på at isettaen burde vinnet mafia prisen Men burde parkert den ved min og tatt no bilder av de to sammen:) Og neste år, skaff noen jenter som kan vaske bilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Hahaha jeg ser slank ut jo Men slemt å spionere på meg slik..hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Det siste bildet var prikken på i'en, Erik89 Nå begynner det å ligne no, takk skal dere ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 316: Grønn touring med hvite felger uten skilt?Ja, takk. Min det. Vil gjerne se Så din også bmwgrace. Var bare oss med hvite felger som jeg så der vel. Var vel M3-felger du hadde? Ja hehe. Var noen av de gamle som hadde hvite, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Jaha ja! Så det var du, spruddel, som hadde de hvite felgene. Så bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Ok, noen av de gamle også da vel. Men av de nyere da.. Takk Simon Du som stod og tok meg imot som nr 1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå