T.H.O Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Er det noen som har flere bilder av den røde E39`en? Så rimelig strøken ut. Er det carbonpanser på bilen til "stramvaier"? Ser jo brannskadd ut på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Se der ja, et bilde av min Tok noen bilder jeg også, men er jo mye av de samme bilene. Men kan legge ut hvis folk er interressert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Er det noen som har bilder av en sølvgrå E90, CF reg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Bare å slenge ut reintz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Er det noen som har flere bilder av den røde E39`en? Så rimelig strøken ut.Er det carbonpanser på bilen til "stramvaier"? Ser jo brannskadd ut på bilder Carbon ja. Det var noen stygge flekker på det, vet ikke om det var fingermerker eller andre skader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Se der ja, et bilde av min Tok noen bilder jeg også, men er jo mye av de samme bilene. Men kan legge ut hvis folk er interressert? Dette caben din Reintz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Se der ja, et bilde av min Tok noen bilder jeg også, men er jo mye av de samme bilene. Men kan legge ut hvis folk er interressert? Dette caben din Reintz? Det er caben min ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 rart ingen tok bilder av den over-styla caben som var til salgs for 350k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Ja det er nesten litt rart men er fordi den rett og slett var for (sorry for uttrykket) pakkis! den var så hora opp atte.... hjælp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Hvodan kunne jeg gå glipp av dette :@ Btw, mye pene biler som kom fram etter vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 den er dessverre mindre pen ja.....men arbeidet som er lagt ned i den er ganske mye så...panserlakken var tøff...så var stereoen ok (balltreet var fint!) tror jeg knipsa no bilder av den...hmm...må bare laste opp bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Eier skal ha for en gjennomført bil ja! men noe stiv pris vil jeg påstå! tror hvis han senker den til 10% av det han vil ha så kanskje han får solgt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 350k!? Tuller du? Hva slags motor var det i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Hørte snakk om 318 turbo eller 318 is turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå