Gå til innhold

Erfaring med AUX - inngang, Radio Professional?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Radio Professional - spiller. Jeg har planer om å kjøpe en AUX-kabel, og montere den bak. De på Koed fant ikke noe aux-kabel som passer til Radio Professional, men som bare passer til Radio Business. Noen som har erfaring med dette? Passer samme kabel til Professional-spilleren?

Med andre ord: Har Business og Professional - spilleren samme tilkoblinger bak? :P

Delenummeret til kabelen er www8632. http://www.koed.no

De på Koed, mener dette skulle fungere, men var litt usikker...

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror det kun er Reverse og Business som har CD-veksler/aux tilkobling.

Og du får vel ikke AUX før etter 09/2002 på Business spilleren.

Når det gjelder navigasjon er jeg litt usikker, men jeg fikk ikke aux på min E39 fra 2001 med nav etter det jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen, så langt :D Har for øyeblikket ikke tilgang på spilleren før helgen. Skulle gjerne hatt kabelen før :P Hehe.

Eneste jeg vet er at det er en professional-spiller med Harman Kardon fra 2004 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du professional kan du vel bare handle deg dice el?

aux-lyden er drit dårlig

Har du testet dette, og snakker av egen erfaring?

Har selv aux, og bruker den daglig på iphone å spotify, funker knas! Helt kurant lyd, syns ikke det er dårlig i det hele tatt, og jeg er ganske kresen på lyden. Vil sef ikke være like bra som rett fra cd, men det går FINT and å høre på. :) Spiller bra høyt også.

Takk for hjelp, så langt :D Har for øyeblikket ikke tilgang på spilleren før helgen. Skulle gjerne hatt kabelen før :P Hehe.

Eneste jeg vet er at det er en professional-spiller med Harman Kardon fra 2004 :D

Kontakta som AUX kabelen skal inn i, sitter ikke i spilleren, men ei løs kontakt fra ledningsnettet :)

Gjør vertfall det på min E39 2003 med navigation professional og standard anlegg:

fcgofbf7nq3yavjisa1n.jpg

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :D Hvordan gjør du det for å bytte over fra f.eks Radiokanal til Aux-inngangen da (Ipoden)?

Får prøve å få ut spilleren fra dashen i helga, for å se om jeg blir noe klokere :P

Mener og tror AUX-inngangen er i spilleren på e46, eller tar jeg grundig feil? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...