Alpejohn Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Det er på tre av de pinnene på en av de "tomme" kontaktene.Se om du får noe utav denne: http://www.mattmcnulty.com/325xi/DIY/aux_input.html Edit: her er et skjema som viser: Thanks! Får prøve meg frem EDIT: Jeg fikk ikke dette til å fungere. Prøvde alle mulige muligheter. Vil gjøre det skikkelig, og går for bestilling av denne: http://www.acb.no/images/1256.jpg http://www.bimmernav.com/store/catalog/ ... m-156.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Har nå fått aux-kabelen min fra http://www.transmedia.no. CD-spilleren finner ikke "mp3'en" når jeg trykker mode. Står bare "no cd" (Da står det ikke cd i spilleren) Trykker jeg mode, når cd'n er inn, skifter den bare mellom radio og cd. Noen som har peiling på hva som er problemet? Bilder: Her er den plugget inn i "sound system" inngangen. (som vist på kommentaren ovenfor) Har og prøvd å plugge den inn i "cd-veksler inngangen", men kommer ikke opp noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Jeg forstår ikke hvorfor det ikke skal virke. Her er BMW sin "offisielle" guide for denne jobben. Du kan jo lese igjennom den og se om du blir noe klokere. Din radio er listet opp i denne guiden, så det skal fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Jeg har gjort akkurat det samme som vist i denne guiden... Til slutt nevnte de at jeg skulle: Utføre en "breif-test" med "DIS/GT1" Hva menes med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Vel, den kabelen der er vel ikke orginal? Sikker på at du har koblet på rett pinner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Vel, den kabelen der er vel ikke orginal?Sikker på at du har koblet på rett pinner? Kabelen er slik den var, da jeg fikk den i posten. Ikke orginal fra bmw, nei. Pinnene som blir brukt: Svart leding: 4 Rød ledning: 8 Hvit ledning: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Vel, den kabelen der er vel ikke orginal?Sikker på at du har koblet på rett pinner? Kabelen er slik den var, da jeg fikk den i posten. Ikke orginal fra bmw, nei. Pinnene som blir brukt: Svart leding: 4 Rød ledning: 8 Hvit ledning: 9 Nå vet ikke jeg helt hvordan det er på E46, men vil jo tro det er på samme måte som E39, og da skal denne kabelen kobles på bak på radio modulen, men hos meg var det ferdig ledning bak skjermen som går bak dit.. Fungerer spilleren her på samme måte som en vanlig 1 din spiller, som sender ut signaler og tar inn i selve hovudenheten, og ikke i Bm54 radio modulen? I såfall burde dette være rett.. Men om det er slik som hos meg, så skal den inn bak i modulen, ville sjekket kontakta der også jeg Kikk litt her, her står det vertfall hvor den skal kobles på BM54 radioen (med nav vel og merke, men kan ikke forstå det skal bety noe i denne sammenheng) http://www.xoutpost.com/articles/x5/ste ... ation.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Vel, den kabelen der er vel ikke orginal?Sikker på at du har koblet på rett pinner? Kabelen er slik den var, da jeg fikk den i posten. Ikke orginal fra bmw, nei. Pinnene som blir brukt: Svart leding: 4 Rød ledning: 8 Hvit ledning: 9 Nå vet ikke jeg helt hvordan det er på E46, men vil jo tro det er på samme måte som E39, og da skal denne kabelen kobles på bak på radio modulen, men hos meg var det ferdig ledning bak skjermen som går bak dit.. Fungerer spilleren her på samme måte som en vanlig 1 din spiller, som sender ut signaler og tar inn i selve hovudenheten, og ikke i Bm54 radio modulen? I såfall burde dette være rett.. Men om det er slik som hos meg, så skal den inn bak i modulen, ville sjekket kontakta der også jeg Finner ikke noe ledning jeg nei. Som du sier, skal den koples bak i radiospilleren, men det funker ikke..! Mulig kabelen ikke fungerer ? Vil tro denne spilleren fungerer på samme måte som 1 din spiller ja. Det er jo bare en vanlig cd-spiller jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Da ville jeg sjekket bak på radiomodulen, og i kontakten slik som det viser i den linken jeg delte, om du finner pinner der ville jeg prøvd og kobla på der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Det er ikke radiomodul i biler uten navigasjon. En teori kan være at kabelen er defekt, kjenner du noen andre du kan teste den hos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Det er ikke radiomodul i biler uten navigasjon.En teori kan være at kabelen er defekt, kjenner du noen andre du kan teste den hos? Får jeg ikke noe ut av dette, snakker jeg med GS. Transmedia - De jeg kjøpte kabelen av, tror jeg ikke vet hva det betyr å ta en telefon.. Selve kabelen ser i grunn litt "tynn" ut, til å kunne konvertere cd-veksler til Aux. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå