hsd Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 jeg venter, og jeg veit jeg ikke er den eneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Har en del bilder på speilrefleksen jeg da.. hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Dette begynner å ta tid gitt, du må ikke la folk vente så lenge, da blir forventningene veldig høye også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Faen.. etter en tur idag med cab'n fikk jeg en hyggelig overraskelse. kjørte over en broskjøt på e18 og fikk en rar lyd bak i bilen. trudde det var noen deler jeg hadde baki som slo mot hverandre, men viste seg å være noe mye værre....... Takk GS for at dere leverer kun kvalitets varer.. etter 2t kjøring med nytt tårnlager skjer dette liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 oida.. det så ikke helt bra ut nei. best og gå for org bmw deler, man vet ivertfall hva man får da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Det var jo stusselig kvalitet :/ Du får ta deg en alvorsprat med de imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Var du ute og rulla i Holmestrand rundt kl 15.00 i går? Eller var det en annen mørkeblå E36 cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Nå har jeg gjort dette i 2 dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Faen.. etter en tur idag med cab'n fikk jeg en hyggelig overraskelse. kjørte over en broskjøt på e18 og fikk en rar lyd bak i bilen. trudde det var noen deler jeg hadde baki som slo mot hverandre, men viste seg å være noe mye værre....... Takk GS for at dere leverer kun kvalitets varer.. etter 2t kjøring med nytt tårnlager skjer dette Er nok ingenting gale med gs eller kvalitet. Du har nok glemt en skive som skal være under ... Har gjort samme feil selv hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Faen.. etter en tur idag med cab'n fikk jeg en hyggelig overraskelse. kjørte over en broskjøt på e18 og fikk en rar lyd bak i bilen. trudde det var noen deler jeg hadde baki som slo mot hverandre, men viste seg å være noe mye værre....... Takk GS for at dere leverer kun kvalitets varer.. etter 2t kjøring med nytt tårnlager skjer dette Er nok ingenting gale med gs eller kvalitet. Du har nok glemt en skive som skal være under ... Har gjort samme feil selv hehe Stemmer nok det ja. Samme skjedde med meg fordi skiva ble glemt, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Var du ute og rulla i Holmestrand rundt kl 15.00 i går? Eller var det en annen mørkeblå E36 cab? Ja var nok meg du er en av de få som har sett bilen du nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Ja ikke umulig det er noe jeg har glemt godt det er fagfolk tilstede før jeg får ring GS å driti meg ut. Hvilken del trur dere jeg må få meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Sorry men blir ikkeno skikkelig bilde før jeg har fått den i orden og spylt av litt støv... men her er en liten teaser fra kny og jeg detailet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Nr 6 må du ha.... da ordner alt seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Takk Joher! Da er nytt tårnlager og skiver bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå