hylle Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Har vært borti di forpulte blå kledde før får ikke akkurat noe mere respekt for dem for og si det slik! Må ikke la politiet egge deg opp sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 For en gjeng dere er Alle vet jo at det ikke er lov til å kaste skalldyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Haha, artig tråd a gitt Men rart å bli anmeldt for å ta igjen litt på russen da.. Folk kaster jo egg på husene til folk på halloween osv (og til vanlig også for den saks skyld).. Tror ikke politiet i Oslo har ressurser nok til å ta sånne problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Om du hadde vært russ, skulle jeg kasta egg på bilen din for å ta igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Du får anmelde russen hvis de har gjort noe mot deg da, så kan du hevde det var kasting i affekt og at du var tildels sinnsyk i gjeringsøyeblikket. Deretter kan du bare la tiden være til hjelp, så vil med tiden hodet ditt modnes såpass at ikke eggekasting blir noe alternativ i framtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Foreldrene dine kan bli pliktet å betale regninga, Dvs ny lakk til russebilen, (ca 40.000,- på godkjent lakkeringsverksted), Hvis dere nekter å betale dette vil du bli overlevert barneværnet., er du heldig havner du på et sted med snille mennesker, for der knuller de deg ikke i rumpa, slik som alle andre steder. SÅ, enten får du gjøre klar 40.000,- Eller så får du smøre opp rumpa di. JÆVLA DUST GÅ KNULL DEG I RÆVA A HOMO! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Tror uansett at politiet har en høne å plukke med deg. Haha, jeg dør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Om du hadde vært russ, skulle jeg kasta egg på bilen din for å ta igjen? Meg du mente det til Fredrik? Isåfall skjønte jeg ikke helt greia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Det går sport i å plage russen her også http://avisenagder.no/index.php?page=vi ... etID=11735 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Og moralen her er: Kast på RUSSEN ikke på bilene... En god del av de har ikke vondt av å bli strammet opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 på sin plass! man kaster ikke egg på biler. håper på stor bot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 JÆVLA DUST GÅ KNULL DEG I RÆVA A HOMO! Følte du deg plukka i fjæra? på sin plass! man kaster ikke egg på biler. håper på stor bot! +1. Bil er bil og entusiaster med respekt for seg selv kaster ikke på andre sine biler, ferdig med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Men i Helvete, hvilken russ som anmelder folk for å kaste egg da? Er det en russeknute eller noe? Altså anmelde folk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Sålenge russen ikke har gjort noe galt, ser jeg ikke vitsen med å kaste diverse på de. Russen skal heller ikke gjøre noe galt. En venninnegjeng av meg fikk bilen sin bombardert av egg under 17. mai-toget. De så heldigvis hvem som gjorde dette og ringte foreldrene til vedkommende og de fikk syndebukkene til å vaske ned bilen for egen regning senere på dagen! På sin plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Kaster ikke russen egg og alt faen på alt og alle andre da? slik var det hvertfall da jeg var like gammel som russen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg