pinadud Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Da var førstebilen kjøpt inn, og det var en rustfri 520 som har gått under 200k som var eid av en eldre kar på 75 år. Planer for bilen er; - Hvite blinkere rundt om (x) - Orginale tåkelys (x) - Senk (X) - Nye felger (x) - Innsatsfilter K&N (x) - Eksospotte med dobbel tynnvegga stuss (x) Bilen når jeg hentet den: Så hvite blinkere og felger: Så monterte jeg tåkelys: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Grattis Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 gratulerer hiv på noe feite felger så er du bra igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Gratz.. Have fun! Er vel calypso-rot den fargen heter? Uansett, den er fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Ville gått for 18", da jeg synes 17" blir noe smått, kan evt. se min bil på hvordan 17" blir Veldig godt utgangspunkt du har der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Så strøken ut Må gå for 18 toms rondell ja, hadde 17 jeg først (angra fælt)!, men 18 tom tok kaka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Herlig utgangspunkt. Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Oi. Den der så skikkelig bra ut. Ikke mange velholdte og originale E34 igjen der ute. Denne må du ta vare på. Noen nye felger så er mye gjort. Kanskje også med moderat senk. 17" er egentlig helt greit på E34, selv om 18" ser grommere ut. Slik så min gamle E34 ut med 17" og 60/40 senk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Men hvordan blir bilen og kjøre med senkefjærer? Forsvinner mye av komforten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Oi. Den der så skikkelig bra ut. Ikke mange velholdte og originale E34 igjen der ute. Denne må du ta vare på. Noen nye felger så er mye gjort. Kanskje også med moderat senk. 17" er egentlig helt greit på E34, selv om 18" ser grommere ut. Slik så min gamle E34 ut med 17" og 60/40 senk:] Hvilket senkesett sto det på denne? Det spørs nok hvor stivt senkesette du kjøper er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Oi. Den der så skikkelig bra ut. Ikke mange velholdte og originale E34 igjen der ute. Denne må du ta vare på. Noen nye felger så er mye gjort. Kanskje også med moderat senk. 17" er egentlig helt greit på E34, selv om 18" ser grommere ut. Slik så min gamle E34 ut med 17" og 60/40 senk:] Hvilket senkesett sto det på denne? Det spørs nok hvor stivt senkesette du kjøper er. Den hadde Eibach Sprint dempere og AP-fjærer. Type senkesett betyr litt ja. men litt komfort vil forsvinne uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Oi. Den der så skikkelig bra ut. Ikke mange velholdte og originale E34 igjen der ute. Denne må du ta vare på. Noen nye felger så er mye gjort. Kanskje også med moderat senk. 17" er egentlig helt greit på E34, selv om 18" ser grommere ut. Slik så min gamle E34 ut med 17" og 60/40 senk:] Hvilket senkesett sto det på denne? Det spørs nok hvor stivt senkesette du kjøper er. Den hadde Eibach Sprint dempere og AP-fjærer. Type senkesett betyr litt ja. men litt komfort vil forsvinne uansett. Tenker på Eibach 35/30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 senk skuta til den ikke er kjørbar, så hever du den 1/4 av det du senka den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Har ikke tenkt til å senke så mye uansett, lurer bare på hvordan komforten blir etter 35/30 senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 ikke senk ihjel denne. det blir bare skraping og ender med masse rust. denne må du ta godt vare på. bruk den som sommerbil helst. e34 liker salt dårlig.. og for all del ikke fyll den med styling, wonderbaum, stereo og alt sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå