Gå til innhold

Calypsorot e34 520i. M5 interiør S.6, Senk s.7, ny front s.8

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke senk ihjel denne. det blir bare skraping og ender med masse rust.

denne må du ta godt vare på. bruk den som sommerbil helst. e34 liker salt dårlig.. og for all del ikke fyll den med styling, wonderbaum, stereo og alt sånn :D

Du kan se hva planene er i førsteposten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke senk ihjel denne. det blir bare skraping og ender med masse rust.

denne må du ta godt vare på. bruk den som sommerbil helst. e34 liker salt dårlig.. og for all del ikke fyll den med styling, wonderbaum, stereo og alt sånn :D

ENIG! :applause:

Har 17" på min E39 og har hatt 17" på min forrige E34. Fungerte fint,syntes jeg.

Håper du går for noe annet enn Rondell. Det er så evig oppbrukt..

Er bare fantasien og økonomi som setter grenser. Bilen vil bli mer unik om du går for andre felger enn Rondell som veldig mange andre har gjort før deg. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1 Jeg hadde det på min E34, samboeren på sin,min fetter på sin, og min onkel på sin. Og alle fikk de med når de kjøpte bilen. Type Rondell D58, tror jeg de het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1 Jeg hadde det på min E34, samboeren på sin,min fetter på sin, og min onkel på sin. Og alle fikk de med når de kjøpte bilen. Type Rondell D58, tror jeg de het.

:lol::lol::lol:

At det går an! :P

Oppdater oss gjerne ved felgvalg, eksteriør/interiør etc.

Blir spennende dette - du har et bra utgangspunkt! (^^,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol::lol::lol:

At det går an! :P

Oppdater oss gjerne ved felgvalg, eksteriør/interiør etc.

Blir spennende dette - du har et bra utgangspunkt! (^^,)

Det skal jeg vettu :) Vurderer og kjøpe BBS pitlane 17". De står i nærheten og så egentlig fine ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var felger kjøpt inn! Det ble BBS pitlane med 235/45-17, og synes de kledde bilen bra. :)

Slenger ut noen bilder av dem, og etter jeg så bilen med de felgene, har jeg bestemt meg for å bare senke den foran med fjærer, fordi jeg liker høyden bak på den. :D

pna3il5wx6z9dl2or3so.jpg

e2dp3md2cj5iiitcm7v5.jpg

6ylk7xei8p35lwbppq9t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten update, da var hvite blinkere bestilt rundt om. Ettermonteringssett til tåkelys, bmw emblem, og viskere ble også bestilt.

Bestilte også 30 senk til fronten, er litt spent på dette, så må kanskje bestille senkeskåler i tillegg om det ikke blir lavt nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice!

Er vanligvis ikke storfan av krom, men mtp på felgfargen din, er det kjekt å ha noen lister som mer eller mindre matcher!

Felgene passet også godt overens med bilens rette linjer :D

Well done, sir!

Takk for det! Var visst heldig med dem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da fikk jeg en julegave fra Koed. Det var hvite blinkere rundt om, nytt bmw merke, vindusviskere, og ettermonteringssett til tåkelysene.

Men det var et problem; Etter 1989, skulle kablene ned fra sikringsboksen ligge klar for å ettermontere tåkelysene. Men da har den forrige eieren sett dette og bare fjernet de.. Så da sitter jeg med tåkelys uten ledninger. Så hvis noen har det til overs, så vennligst kontakt meg! :)

Også to kjappe bilder av bilen med hvite blinkere og nytt bmw merke :D

0llnrjfns3w3hj6g8jzl.jpg

Er bare skitten på fangeren der, null merker :D

6invc4x9i95fcfwtso2r.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...