Makky123 Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 http://www.fantasipriser.com/gps_sporing_for_bil/P_304 Noen som har erfaring med dette produktet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 har ikke erfaring, men jeg syntes det virka som det var bra, med tanke på alle tingene du kunne gjøre med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Er vel den samme som denne som jeg har kjøpt. http://www.dealextreme.com/p/gps-gsm-gp ... ning-29284 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Er du fornøyd? Funker alle funksjonene som de skal? Går det ann å ha et tvillingsimkort i utstyret, eller må det være et eget separat abonnement? Vil GPRS fungere automatisk i utlandet, og den bruker vel ikke trafikk dersom man ikke ber om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Har ikke fått den i sving enda. Men en jeg kjenner har fått sin i sving og er fornøyd. Mer kan jeg ikke si akkurat nå. Har ikke vært pri. 1 akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p.o Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Ligger endel av desse på ebay, har sett fleire her på forumet som har vert fornøgd. Eg veit ikkje, men eg TRUR at du må eget abb.. Mener det vil bli krøll når du skal sende/motta sms med tvillingsim.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Har ikke fått den i sving enda. Men en jeg kjenner har fått sin i sving og er fornøyd. Mer kan jeg ikke si akkurat nå.Har ikke vært pri. 1 akkurat. Har du kommet noe lengre her StigJ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Jau. Funker som snus den. Litt vesentlig er å skru av PINkode på SIMkortet Ganske kjekt å bare ringe til "bilen" og så får man opp eksakt hvor den befinner seg. Så løp og kjøp. Men ville uansett kjøpt den via Dealextreme. Gratis frakt Nå har jeg ikke testet den i utlandet da. så ikke vet jeg. Jeg fikk meg et vanlig abonnement som jeg betaler 49,- i måneden. Kun hvis du "trigger" den med en SMS eller noe at det blir kostnader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Ville det ikke vært bedre med kontantkort i en slik dings? Evt. OneCall der man ikke betaler noe i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Gjorde det bare sånn at jeg har alt på en faktura. Litt stress med kontantkort. Må vel sette det i en telefon for å fylle det? Ikke vet jeg hvordan slikt funker, har aldri hatt kontantkort. Må jo i så fall skru frahverandre halve bilen for å få tak i kortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Man kan fylle på via minibank, og helt sikkert internett også. Jeg syntes bare det er "dyrt" å betale 49,- hvis man kan slippe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå