winchestr Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Hallo alle sammen. Har nå blitt en stolt eier av min første BMW og valget falt på en 2009 LeMans blå E90 318i LCI som jeg var å hentet i Bergen som hadde gått knappe 6300Km da jeg hentet den. Utstyrsliste: EU5 EXHAUST EMISSIONS NORM SELECTION COP RELEVANT VEHICLES AUTOMATIC START/STOP FUNCTION BRAKE ENERGY REGENERATION EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT RUNFLAT TYRES M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 194 M/MIX.T. MODEL DESIGNATION, DELETION M SPORTS PACKAGE FLOOR MATS, VELOUR WARNING TRIANGLE SKIBAG THROUGH-LOAD SYSTEM SPORT SEATS F DRIVER/FRONT SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER INT. TRIM FIN. ALU GLACIER SILVER PARK DISTANCE CONTROL (PDC) AUTOMATIC AIR CONDITIONING FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS RADIO BMW PROFESSIONAL AREA-CODE 2 M SPORT SUSPENSION M LEATHER STEERING WHEEL M AERODYNAMICS PACKAGE INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE BOOKLET COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE COP CONTROL EXTERNAL SKIN PROTECTION Samt: BMW Performance Stripe BMW Performance Carbon Spoiler I BMW Performance Girkule Kjempefornøyd med bilen så langt. Planer om å kjøpe inn noen nye felger tips angående dette mottas. Andre tips er gjerne velkomne. Bilder tatt under kjøre turen hjem fra Bergen mot Sarpsborg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Oi denne var nydelig! Tror jeg må gå for LCI jeg og.. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Nydelig bil LCI er ett godt hakk over den gamle, og blir bare enda feitere med mtech! Må få på vinterdekk på de felga der nå, og handle noe skikkelig tøft noe til sommersbruk (ser dette er planlagt) Litt forvirrende nick forresten, er en her som har omtrent samme greia, bare med en E ekstra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 E90 LCI har så deilig rompe! Gratulerer med pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Superdeilig bil :D Men ville nok personlig fjernet de stripene på siden, samt satt i lykter med AE og Xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchestr Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Tusen hjertelig takk for tilbakemeldinger, setter utrolig stor pris på det. Lurer også på å få en carbon diffusor på bak. Noen som vet hvor mye en OEM Performance ligger på? @Eksos: Jøss, det ante jeg ikke. Håper ikke det skaper for store forvirringer @aplet86: Var veldig skeptisk ang stripen selv før jeg så den på bilen, den er grodd mer og mer på meg. Nå liker jeg den faktisk, og den gjør at den skiller seg ut fra mengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 E90 LCI har så deilig rompe! Gratulerer med pen bil LCI, Hva e det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 E90 LCI har så deilig rompe! Gratulerer med pen bil LCI, Hva e det? LCI betyr kort og godt Life Cycle Impulse eller facelift om man vil.. Forøvrig var det en veldig pen E90. Om du får på noen skikkelige hjul og et potent senkesett så passer Performance stripene helt perfekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Faktisk den eneste sedanen jeg syns er pen. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchestr Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchestr Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Jeg vurderer å handle noen replica felger fra statene. Miro 942 for å være eksakt. Noen som har erfaringer med disse? Evt erfaringer generelt med å handle felger fra statene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchestr Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Har nå fått ut fingern. Bestilt opp Performance 269 19" felger, Performance eksos og Performance sorte nyrer. Vente vente vente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchestr Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Fikk delene og installerte dem idag. Veldig fornøyd med hvordan det ble. Etter jeg hadde kjørt i 30 min så begynte å varselampa på dekktrykk å lyse rødt. Har opplevd dette også to ganger i vinter med vinterdekkene, men den gang sjekket jeg trykket med riktig trykk og resatte den. Noe ide om hvorfor den dukker opp med jevne mellomrom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Absolutt ikke gratis det utstyret du har fått på den! Men lekkert blir det jo også. Men ser ut som du har litt god plass i hjulbuene, hva er specs og dim på felger og dekk? Mye måtte du ut med for Perf. eksosen egentlig? Kjekt med enda flere pene E90 på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Lekker bil med pene hjul. Ikke feil valg av felg det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå