Berild Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Du er redd for den! bruker den som ei dame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 hehe, jeg kjører ikke, men tror ikke de som satt på med sjaffisen den dagen er enige der...hehe Der er for at jeg er redd for den, att jeg ikke har kjørt selv enda;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Tok faktisk 1000 bilder. men orker ikke laste opp alle hit ass. da er jeg ferdig til jul....en av favorittene mine; 550 turbo Der var`n jo der Artig att du liker den gamle traver`n har du flere bilder av bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 tok MASSE bilder av bilen din hehe. kan godt legg opp her om du vil. en av de feteste e34r jeg har sett selg den til meg du, hehe. hva er specsa på den egentlig? b50 maskin eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berild Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Så bare kjøringa på filmen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Noen som vet no om denne bilen? Syntes jeg så prikk lik bil i oslo for litt siden..kappkjørte litt...og den holdt bra følge..hmm... Det er en 735i med sveisadiff gamle til "Mustang289" eller hva han heter på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Hva er greia med alle sjikanene egentlig? Ser ut som folk bare kjører i kø rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Hehe, er vel for å holde farten nede før svinger. Folk har problemer med å holde seg på veien selv med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Virker jo nesten som det hadde vært bedre å ha treffet på en stor åpen plass? Så slipper man takingene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Til slutt hadde plassen tatt slutt... Sånn som enkelte satser så er nok sandfeller enda det tryggeste. Evt henge opp litt forsterka versjon av de gjerdene/nettene de bruker til ras sikring på vestlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Kanskje en enorm half-pipe er en ide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Da blir det nok en stor samling av bilen i midten av pipen. Hadde vært stilig! Blir fort litt bulking og taking når uerfarne skal ut og kjøre gris med gromme biler, er ikke noe bedre selv jeg. Kan fort gå galt gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Jævla kjipt med disse sjikanene, håper virkelig de ikke skal til med dem på nye rudskogen. Folk taker å vraker uannsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Har sittet på med en kompis sin E39 M5 på Vålerbanen uten sjikaner på Trackday, kjørte helt latterlig mye fortere uten sjikaner. De setter en liten demper på kjøringen synes jeg, men er da artig å få kjørt litt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 tok MASSE bilder av bilen din hehe. kan godt legg opp her om du vil. en av de feteste e34r jeg har sett selg den til meg du, hehe. hva er specsa på den egentlig? b50 maskin eller? Bare legg dem ut du, tøft med bilder Nei er M70/73 B50/54 altså V12 med singel turbo som sitter i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå