Nytern Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Huff, mange kjedelige forslag her.. Jeg hadde glatt valgt http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28398322 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Dama mi kjører Toyota Corolla 2001. Hun er veldig fornøyd med den vistnok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Yaris Verso er et bra forslag, men dæven så stygg den er. MB 210/E-klasse er gode biler hvis man kan leve med rust. F.eks en lite utstyrt E200/220/230 er billige å eie...De har også et bredere bruksområde enn Yaris Verso, siden de er gode (og billige) på langkjøring, kollisjonssikre samt rwd. God familiebil... C-klasse W202 er også stort sett billige i drift, men ikke like fine. Det stiligste hadde selvsagt vært en pen E34 touring, gjerne 525ix med skiboks og hundebur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Det stiligste hadde selvsagt vært en pen E34 touring, gjerne 525ix med skiboks og hundebur Veldig enig i den der! Akkurat det jeg vil at dama skal ha, god plass, firehjulstrekk og BMW Men ho synes de er stygge...... "Hadde du bare visst hvor gode biler E34 er du, uteende er jo ikke alt dessuten så er det en linjelekker bil" pleier jeg å forsvare den med da Ender med at jeg kjøper en på pur faen, setter den i gården og gjemmer nøkklen til E90en. " Se her! nå kan du enten kjøre denna til jobb eller gå i regnværet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå