Gå til innhold

Kan denne bilen ha så mange HK som annonsen sier?

TheMan
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Wow! En "innvandrer" som skriver korrekt Norsk for en gang skyld :wink: Men bilen så jo faktisk ganske ok ut, hel og pen ikke minst er den orginal også. Men de enderøra som stikker ut bak hadde jeg fjerna på rappen, ser utrolig harry ut.

Om det er en USA utgave synes ikke jeg gjør noe, legger man godvilja til så klarer man seg med med et Miles speedometer. Kilometer står jo med små bokstaver så det bør vel være greit såfremt man ikke har veldig dårlig syn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok selger bare skirver det han har fått opplyst av evt han som har solgt han dette.

Om det er realistiske tall, ja det får man kun svar på i benken.

Men om man ser på denne linken så er det en som selger chip til 4.0l motoren.

Med kurve, og da ser man at denne klarer de å skremme opp i 326hk. Så... Om det umulig tror jeg ikke.

Med en 4.4l da så burde man klare det selger sier i tillegg til eksos som er tatt på denne.

Jeg tror nok dette kan være veldig riktig.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Performa ... ccessories

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dahsbordet er jo ikke akkurat forskjellig fra en europeisk. Er bare speedometeret som har forskjellige tall.

Hvis du ser på nedre del av dashbordet (under pyntelist) så ser du at kanten der er 4-5cm. På de Europeiske så er kanten snaue 1cm. Det mest graverende er imidlertid speedometer.. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...