Gå til innhold

noen som har sett bilen min? NY INFO SIDE 1

bergeee
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg synes at det er fullstendig meningsløst å sette folk opp mot hverandre. Hvorfor gjør dere dette? En kriminell er en kriminell uansett hvor han kommer fra. En voldtektsforbryter blir ikke en mindre voldtektsforbryter selv om han er etnisk norsk.

Hva er egentlig problemet? Hvorfor er det så vanskelig å debattere innvandring/innvandrere på en nogenlunde fornuftig måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Over til noen annet! Jeg klikker meg inn på VG NETT og ser dette oppslaget på framsiden!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10094736

Hvorfor er jeg ikke overrasket? :roll:

Bitch please. Samme vg.no forside i dag:

Steinkjær-mann mishandler underliv:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10094732

Ti år for over 1.000 sexovergrep:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10094687

Lege tvinger frem grove bilder fra mindreårige:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10094731

Eller var mishandlingsskannern din avslått på disse sakene? :roll:

Kan legge til at jeg syns det er dritbra av politiet å legge ut bilder av rasshølen som voldtok damene, så kan han bli funnet og lagt i jern!

Hvis vi skal begynne å diskutere hvem som har flest negative opplag i mediene (Drap, voldtekt, ran osv) av nordmann og innvandrere så tror jeg du bare kan pakke sammen med en gang. Mange Nordmenn gjør faenskap og det er jeg enig i, men det er skremmende stort antall innvandrer som også gjør det med tanke på den lille andelen av Norges befolkning de representerer. Er selvfølgelig flest Nordmenn som sitter i fenglsene her men så er det nesten 5 milloner av oss i dette landet også.

Skjønner du ikke den gangen der så har gått glipp av ett eller annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skal begynne å diskutere hvem som har flest negative opplag i mediene (Drap, voldtekt, ran osv) av nordmann og innvandrere så tror jeg du bare kan pakke sammen med en gang. Mange Nordmenn gjør faenskap og det er jeg enig i, men det er skremmende stort antall innvandrer som også gjør det med tanke på den lille andelen av Norges befolkning de representerer. Er selvfølgelig flest Nordmenn som sitter i fenglsene her men så er det nesten 5 milloner av oss i dette landet også.

Skjønner du ikke den gangen der så har gått glipp av ett eller annet

Jeg liker absolutt ikke din retorikk, men du har dessverre statistikken på din side. Det er seriøse problemer med innvandringen slik den er idag og det er på tide at myndighetene reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanskelig å si hvilken nasjonalitet de har, de har jo ikke blitt tatt ennå ;)

Tør du å vedde i mot at de er norske, i alle tre sakene jeg linket til? ;)

Nå tenkte jeg på biltyvene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det mange nordmenn i fengsel, men som du sier så er prosentandelen av norske kontra utenlandske innsatte skremmende, jeg satt inne for båtpromille for noen år siden, jeg satt da i Trøgstad kretsfengsel som er et lite fengsel med ca 100 innsatte, når jeg satt der så var vi 38 norske og resten var ikke vestlige, den norske stat skulle reagert strengere og feks sendt en Iraker som blir tatt for en forbrytelse tilbake til Irak og heller betalt for soning der nede, det hadde hatt preventiv virkning tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har enda ikke passert 5mill i folketall og ifølge gode gamle Wikipedia var det pr 1.Jan i år 600 922 innvandrere i Norge.

Siden jeg har fått frem poenget mitt får jeg heller rette opp i basale faktafeil fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tydeligvis et ømt punkt for noen, men det er desverre fakta. Myndighetene har tatt altfor lett på integreringen av innvandrere, noe som både innvandrerne og nordmennene får lide for idag. Det er drastiske tilltak som må iverksettes for å få dette på rett kjøl.

Ang. fengselsdebbatten, så er det grundig dokumentert at det prosentvis er langt flere innvandrere enn nordmenn i norske fengsler. Også dette er (etter min mening), et resultat av feilslått politikk. Når en person kan komme til landet vårt, gjøre noe kriminelt, og så bli sendt til et hotell der de får dagpenger, skolegang, og andre frynsegoder, så er det ikke rart at de gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spiste en kebab tidligere idag!

Vi har noen barn her inne ja... og enkelte av dem er godt oppe i 20-årene. Utrolig nok er det også noen som skriver at de ikke er interessert i diskusjonen, men allikevel bare må de poste usaklige innlegg i den. Du vet... sånn bare for å ødelegge litt for andre.

Dette er den andre advarselen du får i denne tråden Waqas (Wicky). En advarsel til og jeg innstiller deg til å bli banned fra forumet og vi husker hvordan det gikk sist. Hvis du ikke liker diskusjonene så hold deg unna stedenfor å ødelegge for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spiste en kebab tidligere idag!

Dette er kanskje en grunn til at folk er forbannet på ikke vestlige innvandrere, mange av dem har en arrogant oppførsel og de klarer ikke å føre en normal samtale hvis ikke den går i deres favør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus eller Muhammed...hva skjedde her?

Uansett bergeee....var en tur Emholt Allé og gatene rundt i går kveld, så ikke bilen din desverre.

Kan sikkert sjekke igjen om jeg kjører i nærheten.

Lykke til med letingen, her i forumet var det vel ikke mye hjelp å få....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...