Gå til innhold

Hva gjorde du med din bil idag?

mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

Monterte ledskiltlys

_MG_2910.jpg

Perfekt lys ja :) Kjøpte noen jeg også, rett ut og rett inn uten feilmeldinger. Og de lyser LITT hvitere en standard pærer. HELT perfekt i mine øyner! Er ikke så begeistra for de som lyser driv kvitt og ser nesten blå aktig ut. Da ser det så tydelig pimpa ut :lol:

Ellers..

Gjorde et forsøk på å reparere diesel lekasja etter fødepumpa under bilen.. I dag morges konstanterte jeg at det ikke hadde funka. Så nå bytter jeg slangestussen i morra, og nye slangeklemmer og ber til gud at det slutter og dryppe! Blir kvalm av og opne utgangsdøra :lol: (ja diesel lukter godt, i små doser, men ikke når du må lukte på det hver gang du går ut og inn av huset :lol: )

Håperdet hjelper! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok full diagnose på bilen, har byttet om motor fra m52b25 til m52b28 med m50 innsug og chip. Bilen gikk ikke helt som forventet å tenkte det var smart med en diagnose.

Fikk feil på lamdasondene, noe som gjør at bilen rykker og napper under kjøring, henger igjen på turtallet og gjorde at fuel bank 2 brukte enormt med drivstoff. Og fant utav at den tunet hjernen ikke er programert med air condition, så AC'en slår seg av og på konstant. Så det må fikses opp i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok full diagnose på bilen, har byttet om motor fra m52b25 til m52b28 med m50 innsug og chip. Bilen gikk ikke helt som forventet å tenkte det var smart med en diagnose.

Fikk feil på lamdasondene, noe som gjør at bilen rykker og napper under kjøring, henger igjen på turtallet og gjorde at fuel bank 2 brukte enormt med drivstoff. Og fant utav at den tunet hjernen ikke er programert med air condition, så AC'en slår seg av og på konstant. Så det må fikses opp i :P

Bruker du gamle DME????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke idag men, men iløpe ta denna måneden har jeg strippa en delebil og hatt ut motorn på den og rette bil :) må ordne me ny takfester til kjettingtalja da den røyk, me nymotorn ca en meter over bakken og dertil ekstra skruving på motorn. må bytte over konvurteren fra gamle motorn te den nye.. håper å få montert motorn iløpe av helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...