gullsakar Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 bytta bensinfilter og lokalisert oljelekkasje.. servopumpa ser ut til å lekke svakt.. i hverfall ingen lukt fra olja.. får håpe den holder til våren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Byttet olje, pendelstag og stabstagsforinger framme. Og fått konstatert at jeg har slark i endeleddet. Pån igjen E61 er veldig fin å skru på er mitt foreløpige inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Idag hadde jeg skiftet støtdemper og hele forstillingen. Det er utrolig at rattet er veldig lett nå . Før var det veldig tung. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Monterte ledskiltlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Rensa og behandla skinnsetene i begge bilene! Vondt i ryggen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Kjørte den i rumpa på en annen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 mye skader eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 var med jaguaren min..henta den igår.. yeey... må vel ha ny fanger grill lykter og panser.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Monterte ledskiltlys rett ut med gamle å inn med led uten no triksing og feilmld i dash?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Monterte ledskiltlys Perfekt lys ja Kjøpte noen jeg også, rett ut og rett inn uten feilmeldinger. Og de lyser LITT hvitere en standard pærer. HELT perfekt i mine øyner! Er ikke så begeistra for de som lyser driv kvitt og ser nesten blå aktig ut. Da ser det så tydelig pimpa ut Ellers.. Gjorde et forsøk på å reparere diesel lekasja etter fødepumpa under bilen.. I dag morges konstanterte jeg at det ikke hadde funka. Så nå bytter jeg slangestussen i morra, og nye slangeklemmer og ber til gud at det slutter og dryppe! Blir kvalm av og opne utgangsdøra (ja diesel lukter godt, i små doser, men ikke når du må lukte på det hver gang du går ut og inn av huset ) Håperdet hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 reiv ned bakstillinga på driftebilen for foriingsbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Jeg tok full diagnose på bilen, har byttet om motor fra m52b25 til m52b28 med m50 innsug og chip. Bilen gikk ikke helt som forventet å tenkte det var smart med en diagnose. Fikk feil på lamdasondene, noe som gjør at bilen rykker og napper under kjøring, henger igjen på turtallet og gjorde at fuel bank 2 brukte enormt med drivstoff. Og fant utav at den tunet hjernen ikke er programert med air condition, så AC'en slår seg av og på konstant. Så det må fikses opp i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Jeg tok full diagnose på bilen, har byttet om motor fra m52b25 til m52b28 med m50 innsug og chip. Bilen gikk ikke helt som forventet å tenkte det var smart med en diagnose. Fikk feil på lamdasondene, noe som gjør at bilen rykker og napper under kjøring, henger igjen på turtallet og gjorde at fuel bank 2 brukte enormt med drivstoff. Og fant utav at den tunet hjernen ikke er programert med air condition, så AC'en slår seg av og på konstant. Så det må fikses opp i Bruker du gamle DME???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panter 525tdsa Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 ikke idag men, men iløpe ta denna måneden har jeg strippa en delebil og hatt ut motorn på den og rette bil må ordne me ny takfester til kjettingtalja da den røyk, me nymotorn ca en meter over bakken og dertil ekstra skruving på motorn. må bytte over konvurteren fra gamle motorn te den nye.. håper å få montert motorn iløpe av helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå