APedersen Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Monterte ledskiltlys Hvor kjøpte du dem fra? Perfekt lys/Farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Disse vart kjøpt på ebay: http://www.ebay.co.uk/itm/270839831841? ... 1497.l2649 lyser rimelig sterkt faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Såppas, og ingen feilmelding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partsjunkie Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Startet med å vaske bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Var på biltilsynet og godkjente min e34 525tds ifrå varebil til personbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Såppas, og ingen feilmelding? Ingen feilmeldinger hos meg nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Digg Vurderer å handle fra Autolights men koster 349,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 LED-lys er tarvelig simpelt. Lysbildet er jo helt på trynet dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panter 525tdsa Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 skal skifte konvurter idag+ montere nye glødeplugger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 kjørt til og fra skolen og spylt av den for to 5ere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 I går hadde jeg silikon, CRC, olje å låsolje over ALT I dag skiftet jeg ytre styrestag på venstre side og indre mansjett på stikkaksling på høyresiden forran. Vil si det var en god økt på 3-4 timer og ikke så vanskelig som noen skulle ha det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panter 525tdsa Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 idag hadde jeg "ny"motorn oppi bilen og har igjen og montere resten i motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Kjøpt diagnosekabel fra ebay, vannpumpe, termostat og skvettlapper på vei i posten og. Så skal bilen gjøres klar til vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Kn Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Idag fikk jeg endelig litt tid til å bytte viftemotstanden på min E46 Compact. I det siste har vifta levd fullstendig sitt eget liv, dvs den har gått i hytt og pine. Kjøpte ny uorginal motstand på ebay: søk på item number: 110788702386 betalte 60USD ink frakt. Blir spennende å se hvor lenge den holder..... Fulgte "gør det selv" tipset på http://www.autopower.se/ klarte det på en time ute i kulda med arbeidslys og lommelykt. Nå går vifta så fint som bare det på alle trinn, (har automatisk klima). Ikke spesielt vanskelig, bare knotete,. Her er ett lite utdrag fra beskrivelsen på nevnte nettside: "När man gjort detta är det dags för att lossa luftkanalen (Bild4) Den lossas genom milt våld samt att man försiktigt måste bända ut "väggen" lite grand på mittkonsollen." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Fekk bytta til svart elektrisk m5 skinnintereør i 525tds'en og tatt av m5 frontfanger og lykter på 520'en. og gjort 520'en klar for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå