vingebil411 Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 2 nye endeledd framme, nytt tannstang, og hjulstilling kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 M3 Bodykit + 3d lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 ehm....3D lykter?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Integrert blink i hovedenheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 fått koplet om anlegget i ix'n slik at jeg får brukt alle 4 utgangene på spilleren istedet for bare 2 som det var org (med 4 høyttalere,tok samtidig å monterte fjernstyrt sentrallås, så nå slipper jeg kødd med fryste låser veldig lett forøvrig, vurderte å lage en liten oppskrift på det Hadde jo vært flott med en liten oppskrift på den der med sentrallåsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 fått koplet om anlegget i ix'n slik at jeg får brukt alle 4 utgangene på spilleren istedet for bare 2 som det var org (med 4 høyttalere,tok samtidig å monterte fjernstyrt sentrallås, så nå slipper jeg kødd med fryste låser veldig lett forøvrig, vurderte å lage en liten oppskrift på det Hadde jo vært flott med en liten oppskrift på den der med sentrallåsen! skal fikse det, bare ha tid til det bare sende pm om noen holder på med det og trenger info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Skifta pakning på oljefilterhuset i dag. Gamle var sprø og gikk i småbiter når jeg tok den ut. Får håpe den nye fungerer som den skal og at jeg ikke har noe mer oljelekkasje fra denne kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 I helga monterte jeg interiør-dørhåndtak med lys på min 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 var ute å blåste ut konekjøringa av motoren.. oljemajonesen under lokket er vekk..og ga den en shine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Skifta termostat og luftet ut kjølesystemet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Så på at den ble trillet inn i en lakkboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Så på at den ble trillet inn i en lakkboks kan tenke meg du står å ser den komme ut også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Så på at den ble trillet inn i en lakkboks kan tenke meg du står å ser den komme ut også... Det har du helt rett i! Tror de er rimelig drittlei meg på lakkeringsverkstedet nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongo Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Satt inn Led-pærer i Angel-eyes'n på e46 å lufte e90'n en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Heist inn motorn i 5 serien. Fått ny toppakning:) Bytta Termostat,Vannpumpe,plugger og nye girkasseoppheng! Knakk 2 skruer i travers, prøvde med grisepigg nå uten hell:( må kjøpe et 6.8 borr og gjengetapp 8mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå