Lars89 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Bytta en forskjerm pga rust. Møkkavinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Vasket cabben innvendig, Skiftet fra 20" til 18" sommerhjul på e39en. Da var det nok for idag. Blir litt tidlig når man har vakt på jobben. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Passer veldig på 5'ern min.. Har rengjort bilen innvendig ot utvendig, kontrollert alle væskenivåer, som oljenivå og kjølevæske, pluss orbereder bilen for sommerens sesong, så nå skal rust fjernes, litt mer lakk og polering pluss at jeg snart får den siste 18" felgen min, fra TNT, og den skal lakkeres til å matche de andre 3 felgene og få på 2 nye 235/40-18 bakdekk.. Blir bra dette, endelig vår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 har lakka nyrene idag:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Har reparert kabelbrudd mellom bakluke og bil på min E61 525d i dag, du verden så enkelt det egentlig var når man hadde en DIY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Har reparert kabelbrudd mellom bakluke og bil på min E61 525d i dag, du verden så enkelt det egentlig var når man hadde en DIY om du vet om DIY så må du jerne dele linken vetdu:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Har den bare som pdf fil og klarer ikke legge den ut her, send meg mail adr på pm så sender jeg pdf filen, fikk den forøvrig av en kar her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 du har PM:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 du har mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Prøver å finne ut mer om hvorfor takluken svikter, parkert den inne i garasjen sin, og så har jeg fylt litt bensin.. Kostet "bare" 14,41 kr. idag!!! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 solgte 323is'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 vaska e60'n idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Startet den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderse36 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Ikke noe enda, men har bestilt repsett til caliperne mine og de skal lakkes. bytter også da bremseslanger i samme slengen... Skal også bytte pollenfilter, luftfilter og bensinfilter.. Kanskje jeg skal lage en DIY på caliperne med bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 dro ut gulvteppet i e30 og fant vann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå