Gå til innhold

Hva gjorde du med din bil idag?

mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

Forsøkte å pusse ned en frontlykt. 800, deretter 1200. Matt som helvete nå, men lykta var veldig slitt. Mangler papir mellom 1200 og 2000. Har vært på OBS, Jernia, biltema, MEK, Clas ohlson, GS, Maritim, bilextra etc. Alle stopper på 1200. Må vel tigge på et lakkverksted. Savner også sliperondeller med pads i 1000 sjiktet. Går det til h så kjøper jeg nytt deksel.

Så på den meguar headlight restorer. dyr, og hadde bare den plastic restorer flaska å en pussedusk på pinne. kjøpte flaska i stedet for litt over hundringsen, så, tenker å ta finish med den. men må ha noe finere slipegreier først. Fant heller ikke rubbing på biltema. Ikke min dag i dag og bilen har grå stær på høyre øye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ledlys i interiøret blir for "kaldt"....

Billige leds er blåaktig og har høy kelvin faktor. se etter leds med 2500 kelvin eller lavere. om de ikke oppgir dette så bare glem det. Synes allikevel at det var ganske tøft, i hvertfall sammenlignet med en glødepære med et orange skjær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ledlys i interiøret blir for "kaldt"....

Billige leds er blåaktig og har høy kelvin faktor. se etter leds med 2500 kelvin eller lavere. om de ikke oppgir dette så bare glem det. Synes allikevel at det var ganske tøft, i hvertfall sammenlignet med en glødepære med et orange skjær.

Godt mulig jeg bare har sett disse med 5-6000K i lysa...det blir litt for iskaldt...gir ikke samme komforten inne i bilen..Men jeg har jo ledlys under dørene på sjuern... Men innvendig i kupeen har jeg vanlig gult lys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...