ls44mm Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Fått på coilovers i helga. Byttet biskjebeina og div plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 monterte ny bakpotte på 7veren i dag. ble sykt bra lyd, hører ingenting når jeg står på tomgang men på 4-6 tusen omd hører du en mørk dyp lyd som ikke er for høy har en video for de som vil høre [ Bilde ] Hiv ut video ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Oppdaget at kula på ene bærearmen fremme var slarkete... kjøpte ny og 1 time senere var ny på plass Og da forsvant også ristingen under oppbremsing ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Fikk hentet ny radiator til M3en. Nå blir den glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Fjernet 523i på bakluka, monterte sorte glossy nyrer og skrudde fast noen motordeksler under som hang og slang litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 var litt overivrig med vasking så fant brått rust i kanal.. så nå har jeg et hull på ca 10x10cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Oppdaget at kula på ene bærearmen fremme var slarkete... kjøpte ny og 1 time senere var ny på plass Og da forsvant også ristingen under oppbremsing ) Kanskje derfor det vibrerer litt ved oppbremsing på min e38.. Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Oppdaget at kula på ene bærearmen fremme var slarkete... kjøpte ny og 1 time senere var ny på plass Og da forsvant også ristingen under oppbremsing ) Kanskje derfor det vibrerer litt ved oppbremsing på min e38.. Hmm Det skal du ikke se bort ifra. Kan ofte oppfattes som et løst hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Hvordan kjenner jeg om det er slakk der? Jekker opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Hvordan kjenner jeg om det er slakk der? Jekker opp? Ja, jekk opp og rykk litt i hjulet oppe/nede og sideveis. Hvis det er slark så ser du enkelt hvor den sitter Hvis det er bærearmen så kan du få et par tips: 1. Opphengsbolten er konisk så den kan henge skikkelig godt når du skal banke den ut. Varm i såfall godt med en blåselampe eller lignende og la mutteren stå innpå gjengene slik at du har noe å slå imot. 2. Den gjennomgående bolten innerst må du teite til etter at bilen er jekket ned og står på bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Montert forpassede solskjermen for bagasjerom og baksete. Nå blir det forhåpentligvis bedre for barn og hund. Synes det var et fint og fungerende alternativ til solfilm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 monterte datasprut på e28'n i går/natt starta på første forsøk og kjørte hjem fra verkstedet uten problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Lengter etter den :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 pussa,sparkla,pussa,sparkla,pussa,sparkla, lagt på fyller, pussa enda litt til, også langt på grunnig! håper jeg rekker og lakke denna uka:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Hvordan kjenner jeg om det er slakk der? Jekker opp? Ja, jekk opp og rykk litt i hjulet oppe/nede og sideveis. Hvis det er slark så ser du enkelt hvor den sitter Hvis det er bærearmen så kan du få et par tips: 1. Opphengsbolten er konisk så den kan henge skikkelig godt når du skal banke den ut. Varm i såfall godt med en blåselampe eller lignende og la mutteren stå innpå gjengene slik at du har noe å slå imot. 2. Den gjennomgående bolten innerst må du teite til etter at bilen er jekket ned og står på bakken. Løsning på oppgave 1: http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-o ... el-191240/ Løsning på oppgave 2: Kjøp powerflex, så kan du stramme mens den står på bukker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå