Lars89 Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Monterte lambdasonder. Kjørt uten i 5000km... Håper at forbruket går noe ned. "Litt" mye med 1,4 på mila på en bruksbil tipper normalt forbruk ellers er ca literen? isåfall til en literpris på 14kr, så har du sløst bort 2800kr på å ikke gidde å bytte husker jeg hadde bensinlekkasje på returslangen på en e28 jeg hadde, normalt forbruk var ca 0,7-8, mens lå på det dobbelte med lekkasjen, tok vell noen mnd før jeg gadd å fikse det, så ble dyrt det og Skal vistnok bruke rundt litern ja. Blir spennende å se Får trøstermeg med at jeg sparte 6500 på å handle på Ebay (Bosch) kontra BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Fiksa opp i en kommunikasjonssvikt jeg hadde mellom pc og ecu heromdagen, og fått tuna på nytt i dag. Så nå går den som den skal igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Byttet bremseskiver og klosser fremme, og byttet noen lyspærer bak, samt fiksa høyre blinklys fremme. Deilig med nye bremser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Bytta luft filter, tror det var på tide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese89 Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 bytta bensin-pumpa når den tok kvelden på legekontore.. så første gang jeg har skrudd offentlig blandt folk.. gadd ikke å tauen vekk for å bytten når jeg like greit kunne bare ta det der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Innvendig rengjøring, nå er den klar for ferie i Tyskland på mandag der den bl.a skal ha insp 2 og bytte bakre eksospotte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Tok den ned fra bukkene, hengte opp lambdasond-ledningen, kjørte den ut fra hallen på jobb og kjørte en knapp kilometer før jeg stoppa fordi det virka som det var slark i styringa Viste seg at framdekka ikke var snørt til, så tok en veeldig kort gledesburnout siden de ikke datt av mens jeg kjørte Så kjørte jeg hjem og parkerte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Satt på bråkeeksos bare for å finne ut at det var noe jævla møk.. Knakk en bolt også så da må jeg fikse det å sette på det nydelige orginal anlegget igjen. Skrew skrew.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Punkterte (igjen) så nå kjører man med 3 20-tommere og 1 15 Nå MÅ nye hjula komme snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Vaske, vaske og atter vaske. Ombalanserte alle 4 hjulene også. 5-15g feilbalanse på noen. Samt ringe til lakkerer og få høre at "neste uke er det fult. Men til uka etter kan jeg nok lakke delene dine" Blir nok snø før jeg får på M5-fangere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 bygget om til el kjølevifte på 7eren ble ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Byttet baklykter og fikset begge vinduer fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Proffsotet vinduene fremme igjen ! Så idag skjer det en helt del andre ting : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 finjusterte hjulspissing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Byttet bærearm, casterstag, dørstopper(?) og girkule Utrolig mye deiligere med ordentlig girkule kontra elteip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå