John90 Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Brøytet e16 med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsibooy Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Ettermontert orginal koppholder i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 vasket og montert takstativ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulsen Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Idag fikk jeg endelig fingern ut av ræva og fikk bytta ut den originale kassettspilleren i E39'en! Ubeskrivelig godt. Sleit som faen med å få ut spilleren, siden torx'en under volumknotten var knekt av og spant bare når jeg skrudde på den, den tok ikke tak i noen ting. Så vippa ut varmeapparatet og lekte med et bankkort opp bak spilleren, fikk tak i låsehengselen og vippa den forover, så poppa spilleren ut. Bytta til en 2-DIN Pioneer og ramma jeg brukte heter Metra 959307B og var plug and play. Ingen kutting i varmeapparat! Rattknappene fungerer utmerket også, er utrolig fornøyd. Resultatet ble mye bedre enn forventet. Nå er det bare å skrive litt til på særemnet som skal fremføres i morgen tidlig, så er det kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Skiftet olje og filter, og nå skal jeg ut å gi bilen en velfortjent vask. Blir en tur til kvitfjell i morgen, så den blir nok like skitten igjen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 gjorde det ikke i dag men forrige uke. Fjernet EWS2 og fått start, byttet alle foringer i bakstilling. til helga håper jeg å få tatt en shau foran, begge styrekuler, indre+ytre, begge bærearmene med foringer og en 4hjulskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Kjørt den varm og fikk vasken den med FOAM LANCE og Bilt-Hamber Autofoam. Blir så fin så uten riper, svamt vask er fy-fy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulsen Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Idag la jeg og en kompis kabler til anlegg i E39'en, så nå er alt klart til forsterker og subwoofer! Fikk låne hans for å prøve og må si meg storfornøyd! Eneste minuset var at bagasjerommet forsvant. Blir nok en mindre kasse på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Kappa eksosen litt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laland10 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Oppdaget at panserwire'en hadde røket idag.... Bestillt nye og får håpe jeg ikke går tom for spylerveske før helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Installert dte chip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Bestilt nye baklykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Tatt av bakpotta for å finne på noe lurt for å få "drømmelyden"! Lydklipp: http://picosong.com/nV7H/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Monterte en boks som skal starte webasto når jeg trykker "låse", 3 ganger på nøkkelen. Skal bli greit å slippe å måtte ut i bilen for å starte den Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Jobbet videre med Subkassen, bestilt svart grill, plasti spray til felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå