Gå til innhold

Hva gjorde du med din bil idag?

mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Idag fikk jeg endelig fingern ut av ræva og fikk bytta ut den originale kassettspilleren i E39'en! Ubeskrivelig godt.

Sleit som faen med å få ut spilleren, siden torx'en under volumknotten var knekt av og spant bare når jeg skrudde på den, den tok ikke tak i noen ting. Så vippa ut varmeapparatet og lekte med et bankkort opp bak spilleren, fikk tak i låsehengselen og vippa den forover, så poppa spilleren ut.

Bytta til en 2-DIN Pioneer og ramma jeg brukte heter Metra 959307B og var plug and play. Ingen kutting i varmeapparat!

Rattknappene fungerer utmerket også, er utrolig fornøyd. Resultatet ble mye bedre enn forventet.

Nå er det bare å skrive litt til på særemnet som skal fremføres i morgen tidlig, så er det kveld!

yir0lb5yrn1tr8du6icy.jpg

d4uq7oqvsu81ydxtthkn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag la jeg og en kompis kabler til anlegg i E39'en, så nå er alt klart til forsterker og subwoofer!

Fikk låne hans for å prøve og må si meg storfornøyd! Eneste minuset var at bagasjerommet forsvant. :o

Blir nok en mindre kasse på meg.

0lfmya20jw5z81qt8bis.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte en boks som skal starte webasto når jeg trykker "låse", 3 ganger på nøkkelen. Skal bli greit å slippe å måtte ut i bilen for å starte den :)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...