Gå til innhold

Hva gjorde du med din bil idag?

mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

Sportknappen gjør S-54'n litt mer følsom på gassen og de blindknappene er bare for at de har jeg ikke bruk for. Trenger bare setevarme, ASC og sport. De resterende er til hifi, elrullgardin og dekktrykk-kontroll på stor kjørekomp som det ikke er på denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportknappen gjør S-54'n litt mer følsom på gassen og de blindknappene er bare for at de har jeg ikke bruk for. Trenger bare setevarme, ASC og sport. De resterende er til hifi, elrullgardin og dekktrykk-kontroll på stor kjørekomp som det ikke er på denne bilen.

Ah, jeg fikk ikke med meg at den hadde S54, da er det jo greit. :) Så bare en "vanlig" e46 touring jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg fikk ikke med meg at den hadde S54, da er det jo greit. :) Så bare en "vanlig" e46 touring jeg.

Jepp, det som er genialt syntes jeg, alle ser bare en "vanlig" touring og det konseptet er kuult :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igår da menne :P

bytta dieselpumpa i tanken

gamle pumpa:

DSCN0736.jpg

kanskje ikke så rart den ikke funka :P

tok og og titta opp til turboen fra undersiden, og dette er vell ikke helt riktig :P

DSCN0743.jpg

løsna den bare fra turboen:

DSCN0744.jpg

kanskje ikke så rart det har kommet en grei røyksky opp fra panserområdet når jeg har starta bilen :P

hadde heldigvis en brukt en som var hel så satte på den så nå er eksosen hel igjen :)

det rare er at bilen bråker like lite med og uten eksos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde med TÜV-papirer som fulgte felgene, Breyton GTS. Det var også TÜV-papirer på 20mm Breyton spacer som de heldigvis skrev rett inn uten å oppdage at det stod 18mm på de som jeg har samt at det ikke er Breyton (men fulgte med felgene). Til tross for at jeg selv jobber i vegvesenet (større utbyggingsprosjekter så langt unna trafikkstasjonen) fikk jeg høre hvor tåpelig en dimensjon det var. Sålenge de ikke kunne nekte meg er jeg fornøyd jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...