Ev1 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Bestilt ny temperaturføler utvendig og nye senter ringer til sommerdekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Det vanlige, kjørte til og fra jobb Neste uke får jeg nye bakdekk, så da skal jeg på biltilsynet og godkjenne 265/35-18" bak og 235/40 fremme Håper det går like bra med meg.. Har tuv papier og alt. Har til og med sendt dem til en VELDIG hyggelig kar på BT i Ålesund, som kunne fortelle at det ikke skulle være NOE problem å godkjenne så lenge det var ok klaring rundt i hjulhuset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Ventiljustering, bytte av bremselysbryter, tennplugger og luftfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Ventildekselpakning igår, olje og oljenivåsensorskift idag Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Finjustert senk i dag. å montert sommer hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Ikke akkurat idag, men her om fredagen gikk det litt fort hjem fra jobb, så UP folka tok meg i 100 blank i 70 sona, fikk meg ned til 92 så fikk 3 prikker og en sydentur i bot Idag skal jeg klaske på noe skinnrens så det blir smuud, og har vaska bilen skikkelig utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ev1 Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 ai ai, den er lei. Men skinnrens er tingen! Jeg skifta bremseklosser foran i dag. Finfin jobb på 45 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Vel fortjent av vask og støvsuging av interiør. Bytta også luftfilteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Vask og stell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 bygd ferdig eksosen på turbo bilen, og fått inn girkassa med mellomaksel etc. så er "bare" å få motoren til å starte så går det an å kjøre litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Skiftet termostat, nå ble motoren god og varm Så blir det bremseslanger og stramme håndbrekk neste helg (eu kontroll..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Gjorde klar sommerfelgene som skal settes på imorgen De ble vaska grundig når de ble tatt av sist, og nå fikk de seg litt Swissvax cleaner fluid etterfulgt av Swissvax Autobahn. Og toppet av med litt Swissvax Pneu på dekksidene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Bytta luftfilter Kommet ny BMW i gården <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Bilvask i dag Fikk nye bakdekk i posten i dag, 265/35-18". Så når det går an å montere sommerhjul blir det rett inn på biltilsynet og få stempla hjula i vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Det har vært en klikk klikk klikk lyd i høyre bakhjul en stund ved rolig kjøring på Z3'en. Byttet den lille delen som håndbrekkvaieren er festet i inni trommelen samt hjulet inni der som man strammer med. Da ble den iriterende lyden heldigvis borte vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå