Gå til innhold

Hva gjorde du med din bil idag?

mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

Det vanlige, kjørte til og fra jobb :P

Neste uke får jeg nye bakdekk, så da skal jeg på biltilsynet og godkjenne 265/35-18" bak og 235/40 fremme :)

Håper det går like bra med meg.. :P Har tuv papier og alt. Har til og med sendt dem til en VELDIG hyggelig kar på BT i Ålesund, som kunne fortelle at det ikke skulle være NOE problem å godkjenne så lenge det var ok klaring rundt i hjulhuset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat idag, men her om fredagen gikk det litt fort hjem fra jobb, så UP folka tok meg i 100 blank i 70 sona, fikk meg ned til 92 så fikk 3 prikker og en sydentur i bot :) Idag skal jeg klaske på noe skinnrens så det blir smuud, og har vaska bilen skikkelig utvendig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde klar sommerfelgene som skal settes på imorgen :) De ble vaska grundig når de ble tatt av sist, og nå fikk de seg litt Swissvax cleaner fluid etterfulgt av Swissvax Autobahn. Og toppet av med litt Swissvax Pneu på dekksidene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en klikk klikk klikk lyd i høyre bakhjul en stund ved rolig kjøring på Z3'en. Byttet den lille delen som håndbrekkvaieren er festet i inni trommelen samt hjulet inni der som man strammer med. Da ble den iriterende lyden heldigvis borte vekk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...