Gå til innhold

Hva gjorde du med din bil idag?

mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

fikk på 17x9,5tommerne bak på cab'n

[ Bilde ]

funket fett.

men foran passet det ikke uten spacer (17x8,5") så må få tak i en 3-4mm spacer. så kjører colakork felger der enn så lenge :P

Er i grunn mest fan av 100% originalt på e30, ettersom det er så sjeldent, men må si det så pent ut med di felgene der, mangler bare noen bmw senterkopper så blir det helt hundre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk på 17x9,5tommerne bak på cab'n

[ Bilde ]

funket fett.

men foran passet det ikke uten spacer (17x8,5") så må få tak i en 3-4mm spacer. så kjører colakork felger der enn så lenge :P

Er i grunn mest fan av 100% originalt på e30, ettersom det er så sjeldent, men må si det så pent ut med di felgene der, mangler bare noen bmw senterkopper så blir det helt hundre ;)

må få bestilt meg noen senterkopper ja :)

liker org selv (men har bare colakorkfelger liggende), er egentlig mest fan av 16" på e30 passe med dekk og passe stor, men fikk disse 17" så billige så ble det nå :P ordentlig dekkstrekk da, 205-40/17 på 9,5" felg og195-40/17 på 8,5" :P

skulle velle egentlig hatt litt senk og, men liker at bilen er kjørbar og jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk satt inn klemlista på frontruta til bruksbilen da verktøyet kom i posten idag (ebay :P )

DSC_0255.jpg

men den var seff for kort da, (samme som var inni før jeg bytta ruta)

DSC_0256.jpg

men er bruksbil så driter i det for nå :P

fikk og tak i spacere til felgene foran på cab'n, 3mm holdte akkurat, men satte på 5mm for å ha litt klaring til fjørbenet

DSC_0257.jpg

DSC_0259.jpg

DSC_0261.jpg

blekke værst :) men skulle nok ha litt senk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg brukt bilen. Men har den siste tiden bytta toppakning, veivhusventilasjon, slipt ventiler og ventilseter, overhalt vanos, overhalt tomgangsregulator og fjerna CDV på bruksbilen (e39).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte nytt senkesett og bytta bakre bærearmsforinger, radiator og toppdekselpakning.

Neste uke blir det sveising av SFD, traversforinger, 4-hjulskontroll, AC-radiator osv. Gøy med bil :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg hatt full vårrengjøring på E39'en!

Vasket for hånd og polert, samt støvsugd innvendig og renset skinnsetene.

Fikset også bakviskeren, den var helt rustet fast.

Rene sommeren i Nord-Norge for tiden!

zonxixluracy409yvmjw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...