pedro Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 montert bakluke å panser etter lakkering BILDER MANN Lakka bimmere må det tas bilder av Skrur forstilling her Skulle skrudd motor og gir Prosjektet mitt er innmari forsinket Ikke noe nytt oppi her enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Monterte nye felger og dekk på 528`n i dag: Samt hentet ut "guffe" som skal sprøytes inn i alle hulrom (spesielt kanaler) som skal virke rustforebyggende. (Etter tips fra Håskjold her på forumet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Byttet vannpumpe, termostat, reim, løpehjul og strammere på min E39 523iA med 256K på telleren. Ble også nye kasterstagforinger type gs performance og må si disse er helt suverene! Selvfølgelig takket bilen meg ved å vise airbag lampen og feil på lys bak i det jeg startet den for første gang etter mekkingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edin_M Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Byttet vannpumpe, termostat, reim, løpehjul og strammere på min E39 523iA med 256K på telleren. Ble også nye kasterstagforinger type gs performance og må si disse er helt suverene!Selvfølgelig takket bilen meg ved å vise airbag lampen og feil på lys bak i det jeg startet den for første gang etter mekkingen Ikke for å banne i kirka men forrige bilen takka meg ved å ryke clutchen 5 meter inn i prøveturen etter å ha byttet for og bakstillingsdeler til 12000 (var en golf vel å merke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Heisann hoppsann! Har nå montert nytt håndbrekk- og girspak"pløse" i semsket skinn. Ble ganske fornøyd må jeg si, etter bare noen få kroner brukt på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Heisann hoppsann! Har nå montert nytt håndbrekk- og girspak"pløse" i semsket skinn. Ble ganske fornøyd må jeg si, etter bare noen få kroner brukt på ebay [ Bilde ] Kledelig! Link til annonse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Ja absolutt Ikke til forkleinelse, men finns det i vanlig skinn også(ikke nappa da en kombo kanskje bryter litt?) Bestilte akkurat i sort skinn til E39er min Var dyrt Kom på 800 bare for handbrekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Heisann hoppsann! Har nå montert nytt håndbrekk- og girspak"pløse" i semsket skinn. Ble ganske fornøyd må jeg si, etter bare noen få kroner brukt på ebay [ Bilde ] Kledelig! Link til annonse? Løp og kjøp : http://www.ebay.com/itm/230801947958?ss ... 1497.l2648 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Har handlet til både E91en og Z4en fra Topgaiters. Topp kvalitet og rask levering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Ja absolutt Ikke til forkleinelse, men finns det i vanlig skinn også(ikke nappa da en kombo kanskje bryter litt?) Bestilte akkurat i sort skinn til E39er min Var dyrt Kom på 800 bare for handbrekket Hva med denne ? http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-M5-5-LE ... 35ae8e46cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Heisann hoppsann! Har nå montert nytt håndbrekk- og girspak"pløse" i semsket skinn. Ble ganske fornøyd må jeg si, etter bare noen få kroner brukt på ebay [ Bilde ] Akkurat som jeg satt i min for et halvt år siden :D On Topic: Fikk startet bilen min for første gang siden juni, startet ok, men kom en rar lyd fra bakdelen. Satser på bremser, håper ingenting er galt med perlen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Tja og da har jeg brukt en del mer på original BMW muffe som ikke er like pen/tøff Trøster meg med at den er original Bestiller vel en slik til caben tenker jeg Org. Mbil det så da må jo originalpolitiet godta Mfargene Var ute nå og dyttet B3en min vekk fra noen trær. Full av fugledritt og granbar. En grundig spyl må til i morgen. Jeg har ikke plass, tid og penger til å ha fem biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Bytta den knekte koppholderen foran i dag. Gud bedre som den saken har irritert meg, men endelig fikk jeg ro i sjela og kan få sove om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Fikk høre en ny rar lyd i 318IS'en idag, kommer bare når øyeblikket kløtsjen tar i og bilen beveger seg i førstegir for noen sekunder så forsvinner lyden. Helst i oppoverbakker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Fikk høre en ny rar lyd i 318IS'en idag, kommer bare når øyeblikket kløtsjen tar i og bilen beveger seg i førstegir for noen sekunder så forsvinner lyden. Helst i oppoverbakker. Oljelekkasje på trykkplatene kan gi ulyd og vibrasjoner Defekt utløserlager gir ofte rasle/skrapelyder Sterter ofte ved nesten inn/ ut bevegelse og gir seg ved belastning eller når clutchen er helt utløst Skal ut å montere clutchpumpeslange Er ferdig med å bytte ei totalt opprusta bremseskive Som ny men opprusta Ikke rart da bilen ikke har vært flytta på fire år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå