Brian Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Bytta radiator, reimstremmer, termostathus og viftemotstand i e39'n. Takken var at plastikken rundt vifta hvor ekspansjonstanken festes sprakk, så måtte ta en quickfix med loddebolten og smelte det sammen igjen inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Debadget bakluka og oppgraderte noe software på iDrive. Begge deler gikk helt knirkefritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 avbalanserte alle hjula på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Satt sammen litt mer på m20n og skjærte vekk rust.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 byttet pærer inni bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edin_M Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Byttet pakning på oljefilterhuset, samt ny reim i samme slengen den var av, ny olje og filter samt komplett bytte av bakbremser og håndbrekksko. Fikk bytta tetninger i caliptere bak så de glir fint og lett. I ettertid må jeg si at dusten som har vært borti bilen før jeg kjøpte den skulle hatt skamjuling, utrolig at folk ikke gidder/ tar seg råd til en tube kobberpasta til 25 kroner og smører inn bolter før de setter ting tilbake. Nå har bilen på 3 uker fått byttet: Skriver/klosser og overhalt alle caliptere fremme og bak Ny vifte reim Pakning på oljefilterhus O-ringer til servobeholder samt nye slanger og klemmer Viskosekobling, vifteblader og elektrisk vifte Byttet bremsevæske Olje og filter på både motor og girkasse Nye tennplugger Alle luftfilter Bensinfilter Nye pærer fremme (xenon) Temperaturgiver under innsuget Det som gjenstår da er venstre øvre bærearm bak så er bilen klar for PKK samt noen år til på veien. (Det sørgelige med hele saken er at selgeren påstod bilen var eid av mekaniker som jobber på BMW og var i fantastisk stand så jeg dro 4 timer unna for å hente en bil som er rene vinterprosjektet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 I et øyeblikk av ukonsentrert ratting skrapte jeg opp halve høyresida på bilen i et parkeringsanlegg (mot kant, ikke en annen bil) Bestilt ny dør, sideskjørt og felg... Så latterlig kjedelige penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Ordnet ennå mer på interiørprosjektet mitt, nye lister montert, gjenstår kun dører nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laland10 Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 leverte bilen på verksted .... Har ikke tid til å skru når man skal bygge bad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Fikk ordnings på innvendig listverk i bilen i dag Kjøpte billig "alcantara" på ebay etter å ha sett en annen her på forumet gjøre det samme ble ganske så fornøyd. Dog litt mørke bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Mye jobb å trekke om? Det der var faktisk tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Mye jobb å trekke om? Det der var faktisk tøft! Nei, faktisk ikke... "Alcantaraskinnet" er såpass elastisk, så blir ikke så lett "luftbobler". Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Kanskje jeg skal trekke om no greier med sånt... Starte med deksel til tlf først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomjak Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Byttet alle lys på utsiden av bilen til Superwhite og satt inn LED skiltlys. Gleder meg til mørket kommer i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 fikk ordna dette fikset: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå