Mantis Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 - Byttet styrekule med indreledd på begge sider. - Hjulkontroll i forstilling. - Full vask innvendig og utvendig med dekkshine og full pakke. 1mm toe in og steike perfekt rattstilling Totalt 13 timer skruing og 2 timer vasking i dag. Faktisk skrudd på 4 stk E39 i dag. Slett ikke vanlig når jeg ikke jobber på et BMW-verksted. Insp. II på en, byttet spjeldhus på en, byttet bremselysbryter på en og til slutt min egen E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 la igjen 3 giret på bakken..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Rustsveising.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Støvsugte litt vann opp fra gulvet i Z3 en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 vask og polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Satte på senkeskåler, bare for å oppdage at demperne er skvær gåene og tårnlagra var jæævli shabby.. hadde ikke deler så måtte bare sette det sammen (står å skrur på ett verksted, får bare stå der i helgene) Det får holde te våren, da blir det coilovers, foringer og full overhaling Bytta og den abs-sensorn som jeg hadde feilkode på, meeeen trur du ikke lampa tente igjen etter 5km? Jaddaa.. Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Grundig vask av motor rom, rundt bilen , UNDER HELE bilen, med høytrykssteamer for å få bort sand og dritt. Må være ren før motor skal ut, dette gjelder enn Golf 1 Blir ORDENTLIG vask på E46 og techtylering før vinteren kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Var nede på Lier Bilgjenvinning og la igjen eksosen i en jævli dump jeg ikke så før det var ......Dyrt Tømte Alpinaen for vann bak i bagasjen Hvor F kommer det fra? Kommer inn ett eller annet sted og legger seg ved batteriet og i en grop på høyresiden i brønnen. Pakningen rundt bakluken ble byttet for fire år siden og burde vært tett! Vann renner lett, jo så ikke godt å finne ut hvorfra det lekker inn. Skulle montere en del nytt småplukk fra GS, men vekk er posen med småting. Finner den sikkert når jeg har bestilt opp delene på nytt Alt i alt en vanlig bruktbildag hvor mer gikk i stykker en det ble reparert. Dessuten raslet/ tikket bilen mer enn vanlig på morgenen i dag. Så da skjer det vel noe nytt i morgen. Hurra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Var nede på Lier Bilgjenvinning og la igjen eksosen i en jævli dump jeg ikke så før det var ......DyrtTømte Alpinaen for vann bak i bagasjen Hvor F kommer det fra? Kommer inn ett eller annet sted og legger seg ved batteriet og i en grop på høyresiden i brønnen. Pakningen rundt bakluken ble byttet for fire år siden og burde vært tett! Vann renner lett, jo så ikke godt å finne ut hvorfra det lekker inn. Skulle montere en del nytt småplukk fra GS, men vekk er posen med småting. Finner den sikkert når jeg har bestilt opp delene på nytt Alt i alt en vanlig bruktbildag hvor mer gikk i stykker en det ble reparert. Dessuten raslet/ tikket bilen mer enn vanlig på morgenen i dag. Så da skjer det vel noe nytt i morgen. Hurra. Kjenner meg så jævli igjen i den ___________ Vaska bil i ein evighet i kveld, fordi noen hadde klint inn bilen med noe seigt faenskap imens eg var inne på treningssenteret her.. -.- Ser ut som det har gjort lakken matt på panseret, får se i dagslys i mårra Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Dratt i deler m52b28 motoren jeg kjøpte av en kar her på forumet sist torsdag skal m54b30 veiv og stempel inn i denne blokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Bytta den siste radiatorslangen på e39'n, så nå er radiator og alt av slanger byttet. Våger den å lekke vann nå, så blir det bråk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Fikk meg ny frontrute på Z4en i dag etter et ublidt møte med en svær stein som satt sitt spor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Byttet BLINKERS Før: Nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Satte Osram Nightbreakers i nær- og fjernlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomjak Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Byttet olje, oljefilter, luftfilter, diselfilter, fylte på kjølevæske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå