mege34 Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Byttet håndbrekksko eller ka d heter med fjærer og hele pakken og smurt strammer godt opp. Og nye brenseskiver og klosser bak . Den ene skiven var 2mm tykkelse igjen på sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Ble henta av naf igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 og her er grunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Bytta over til vinterhjul bak Statoil på Nesodden, Kaldt! sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Fikk på ny Diff på e30'n, men strømmen gikk igår så står fortsatt på bukken.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Tok en liten tur etter jeg fikk på nye vinterdekk på onsdag Mantis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Bytta veivhusventilasjon og gjorde litt rent i innsuget. Måtte ut med peilepinnen og stake gjennom tappen til utåndinga også. Var potte tett hele peilerøret og det er ikke rart at motoren har plystret på 1500 omdr i en periode nå. Var godt å få ut alle de stive porøse slangene slik at motoren kan få puste skikkelig igjen Mistenkte en liten sprekk i innerste innsugsbelg også siden den har fjuska bittelitt på tomgang noen dager. Oppdaga fort en liten sprekk når jeg demonterte. Hadde ikke noe ny del, men en god dose elektroteip stramt og fint rundt holder en liten stund. Får vel makke meg til å bestille en sådan en.. bytta den framste for 1 mnd tid siden.Bilen fikk seg et oljeskift også. Tenkte å ta inspection II og skifte løpereimer også, men tror jeg tar det til uka. Orka ikke stå så lenge å skru på en lørdag. Fikk på ny Diff på e30'n, men strømmen gikk igår så står fortsatt på bukken.......... De fleste bukker skal da kunne gå å sveive manuelt? ...sånn om strømmen skulle bli borte i lengere perioder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 De fleste bukker skal da kunne gå å sveive manuelt? ...sånn om strømmen skulle bli borte i lengere perioder. er mest at jeg ikke gadd å kødde med skiftenøkkel på skruene har firmabil så vakke no stress, bilen funker fint nå ivaffall, (strømmen kom tilbake sånn 15 tia fredag) dog en litt rar lyd når motoren går, så må undersøke litt reimhjul tror jeg. ontopic: skrudde litt på 7'rn da det har vært noen rare kjøleveskeproblemer, bytta vannpumpa men gamle så bra ut, men ble nå byttet lell. men problemet var der ennå, funker fint en stund, men så "koker" bilen (dvs den koker ikke, men bobler kald kjøleveske ut av tanken.......) tok da å bytta thermostaten, men borra et lite hull i den og, da den hadde ikke det og er mye enklere å lufte om man får litt sirkulasjon der før den åpner og. nå ser det ut til å funke bra, holder tempen fint, så får se om det funker kunne gjøre en tur uten drama ivaffall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Byttet dyse på dieseldyret sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 børsta vekk snø og skrapt stål-is fra 540'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KLB Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Prøvd å finne vindusviskere som passer. Ikke vellykket. Reseveløsning Biltema funket heller ikke ettersom armen på førersiden bøyer "feil" vei. Sørgelig dårlig utvalg av Bosch viskere her i nabolaget Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 kjøpte fra biltema til min E32...man får med forskjellige klips i de eskene som gjør at E32 viskerarm passer rett på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KLB Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 kjøpte fra biltema til min E32...man får med forskjellige klips i de eskene som gjør at E32 viskerarm passer rett på Prøvde 2 forskjellige fra Biltema, og fikk det ikke til å passe pga. at kroken på venstre siden er motsatt vei. Har søkt litt på nettet og funnet at det er Bosch 602s jeg skal ha. Det står også at 60cm på begge sider er OEM, men den som står på høyresiden min nå er bare 53cm. Noe som kan forklare at den ikke kurver skikkelig på siden av vinduet. Edit: etter å hatt en runde på de bensinstasjonene som er her, sitter jeg tilbake uten nye viskere. Ingen haddé noe som passet. Siste mulighet her i området er Mekk. Får prøve de i morgen. I følge nettsidene fører de Valeo som passer. Får bar krysse fingrene for at de har disse i butikken. Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Tok bilen til verksted idag(hentes imorgen) for å bytte styreledd begge sider, abs-føler bak, firhjulskontroll, og balansering av vinterfelger Satser på at den sklir gjennom Eu-kontroll imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Byttet starter på 7'ern, og veivsensor. Og med det fulgte jævlig mye banning og kjefting. Hele verden var idioter Startern satt dønn fast, fikk den jo ut til slutt... Veivsensor, bra jobba forrige eier som runder umbrakobolten............ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå