Brian Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Tilpassa og sveisa ferdig innerbue, hjulkasse og innerkanal på passasjerside bak. Bare ytterbue, jekkfester, forsterkningsplate, ytterkanal og hjulbue/kasse foran igjen på passasjersiden nå. Passelig lei av rust kan du si eriksen76 og turbina10 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 mye jobb? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Både ja og nei. Ikke enmanns jobb ihvertfall, tok meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Nye hjul! Style 225m fra E92 RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Idag, eller igår da, siden jeg har vært på jobb inatt, så satte jeg i et OMP sportsratt i E36en, fikk bytta til skikkelig gule retro lys, og satt i CD spiller turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Og idag har fått satt fast dempern som har hengt i løse lufta i en ukes tid, og satt inn midtarmlene i E36en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Jeg har starta opp 740'n i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 fiksa lysa og justert bremsen på bilfrakthengern kjørte e30 m50b25'n en tur ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Kom over en bakketopp, der stod det en bil midt i veien som ikke kom opp, jeg bremsa, men det var griseglatt, så seila rett i fronten på den.. kunne ikke plassere bilen i brøytekanten heller, gikk folk der ikke stor fart, men tok skjerm, lykt, panser og fanger.. Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 hvem sin feil ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 hvem sin feil ble det?Det blir jo min feil da.. ska i teorien kunne stoppe på den avstanden du ser. Så selv om jeg kjørte sakte så var det ikke sakte nok men å stå midt i veien nedafor en bakketopp, uten noe varsling er jo litt dumt da. Han stod å prata med noen folk bare.. burde satt opp trekant eller hatt noen til å advare folk! Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Hadde nesten skyldt på han i en skademld as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Satt på sorte nyrer i dag.. Trodde jeg hadde bestilt svart blank, men var matt svart. Jaja, synst det ble bra.. Sent from my LG-D802 using Tapatalk Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 levert oljebrennern til lokal bmw-spesialist så da blir det ordnings på kollisjonsskadene, m-front og forhåpentligvis ordning på feilkodene som ikke har latt seg finne ut av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 e36'en sklei mellom eu med 0 feil herligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kossmaster Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Lakket og shine'a både lykter,griller og monter refleks plate på e34 prosjektet, artig hvordan småting kan ha mye og si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå