Spiff Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Idag så vasket jeg bilen min. NYDELIG TIPS til de som får fort møkkete bil på nedre dørside panel, er å bruke Mac Prickbort avfetting. Jeg har aldri hatt så ren og blank lakk etter dette! Fåes på statoil koster vel ganske mye der? 65kr på mekonomen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 koster vel ganske mye der? 65kr på mekonomen Betalte 62kr for flaska som medlem hos mekonomen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Bytta en coil ettersom jeg har vist hatt rekke femmer i det siste Nye tennplugger, pollen og luftfilter ble det også Og en fix på katalysator som hadde en del løst mikk makk innvendig som laget raslelyd.. Nå er det go lyd igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Vask av bilen ble utført i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 I dag hadde jeg rett og slett ikke dagen! Dårligste hobbykvelden på jobb noen sinne.Starta med at jeg skulle stramme brekket. Skulle løsne wire`ne oppi midtkonsollen. I det jeg skulle løsne mutterene, knakk ene festet på wiren selvfølgelig!Så her må man til med en ny wire!Forsetter med å ikke klare å løsne en bremseslange fordi den satt å satans! Runda sekskanten på røret. Fikk det til slutt av med litt løsningsorienterte løsninger.Skulle løsne ene grøftelyset for å reingjør glasset og borre hull sånn at det slutta å dugge seg, men her klarte jeg faen me å sprekke glasset på lykta for så å knekke et feste på dekselet rundt tåkelyset!! Satan ble bra forbanna! Rette dagen hvor alt bare ikke vil gå. Evig glad det ikke var kundebil i alle fall.. det får være dagens trøst. Så får vi legge inn en bestilling hos GS og prøve igjen om noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Starta på Bilia Stenshagen på Skøyen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 dobbelpost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 som hva da?Selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 tekniker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Hadde bilen på EU kontroll idag, fikk 2 stk 2er fail Bremsene ligger på - bak og parkbrems har for dårlig bremsevirkning hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Avbalansert alle hjul. Nå ble den fin igjen på hjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Jenny, altså E38-en, fikk LED-parklys og en tur på PKK. To toer-feil, rust på begge bremserør bak samt rust på skivene foran.Fuck. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Byttet skiver og klosser bak Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Fikk gjort bilen sommer klar og satt på sommer sko adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnnyTouring Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Oppdaget "launch control" på E91 N47 320D manuell. Tråkk inn clutchen, sett i første gir og tråkk gassen i bånn. Får max 2500 rpm! Har man i fri og clutch ute går turtallet til sperra. Moro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå