Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag så vasket jeg bilen min.

NYDELIG TIPS til de som får fort møkkete bil på nedre dørside panel, er å bruke Mac Prickbort avfetting.

Jeg har aldri hatt så ren og blank lakk etter dette! Fåes på statoil :)

koster vel ganske mye der?

65kr på mekonomen :)

Skrevet

Bytta en coil ettersom jeg har vist hatt rekke femmer i det siste :P 

Nye tennplugger, pollen og luftfilter ble det også :) 

Og en fix på katalysator som hadde en del løst mikk makk innvendig som laget raslelyd.. Nå er det go lyd igjen :)

Skrevet

I dag hadde jeg rett og slett ikke dagen! [-(  Dårligste hobbykvelden på jobb noen sinne.

Starta med at jeg skulle stramme brekket. Skulle løsne wire`ne oppi midtkonsollen. I det jeg skulle løsne mutterene, knakk ene festet på wiren selvfølgelig!Så her må man til med en ny wire!

Forsetter med å ikke klare å løsne en bremseslange fordi den satt å satans! Runda sekskanten på røret. Fikk det til slutt av med litt løsningsorienterte løsninger.

Skulle løsne ene grøftelyset for å reingjør glasset og borre hull sånn at det slutta å dugge seg, men her klarte jeg faen me å sprekke glasset på lykta for så å knekke et feste på dekselet rundt tåkelyset!! Satan ble bra forbanna! Rette dagen hvor alt bare ikke vil gå. Evig glad det ikke var kundebil i alle fall.. det får være dagens trøst. Så får vi legge inn en bestilling hos GS og prøve igjen om noen dager. :stupid:

Skrevet

Oppdaget "launch control" på E91 N47 320D manuell. Tråkk inn clutchen, sett i første gir og tråkk gassen i bånn. Får max 2500 rpm! Har man i fri og clutch ute går turtallet til sperra.

Moro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...