Gå til innhold

E91 x-drive edition sport. Litt Performance og Hartge snacks

Share

Anbefalte innlegg

[list=]

Solgte X5 èn for snart 3 mnd. siden. Lurte fælt på hva jeg skulle ha igjen. Eneste jeg visste at det skulle være en litt mindre bil med 4X4,diesel og automat. Begynte og se på 1 til 2 år gamle 320d x-drive.

Men siden E90 serien nå går mot slutten, var det en del rabatter og oppnå. Prisforskjellen mellom brukt og nytt var ikke stor og når en da får 5 års garanti nå, var valget enkelt.

Var veldig kjekt og få sette opp en bil etter eget ønske, men det ble nok en del mer utstyr enn jeg først hadde beregnet. Uansett er det vel bedre og trege på noe enn har gjort enn alt det en burde ha gjort :)

På fredag fikk jeg da nye bilen etter nesten 10 uker med venting:

8ov0y804aiuow5yp5t09.jpg

Legger og ved ett bilde av konebilen våres som fikk kjørt seg forrige helg på Bmwccn treff på Årabrot:

c66ft09girvnbtjnrky3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med en flott E91. Er nok litt å "spare" på å handle seg en ny E9x nå når det nærmer seg ny modell.

Så det var du som piska den 1eren der ja?

Takker for kommentarer alle sammen :D

Stig: Ja det var halv pris på sportspakke og halv pris på komfortpakken. Fikk også en god rabatt da firmaet jeg jobber i har storkundeavtale med Bmw.

Stemmer at det var jeg som var utpå banen og "mishandla" konebilen vår noen runder ja...var morro! :twisted:

Flere bilder er det dårligt med foreløpig. Det har regnet og blåst hele helgen, så jeg får ta noen bilder når været blir bedre.

Her er utstyrslisten:

BMW 320d xdrive touring automat

475 Safirsort metallic

ANNK Stoff"blue shadow"/alcantara antrasitt med kontrastsøm blå

7MF Edition sport pakke

2MF LM-felg stjerneeke 193 M RFT 18"

423 Gulvmatter i velour med blå søm rundt

481 Sportsseter foran

4B9 Interiørlister i aluminium, finslipt

710 M sportsratt i skinn

715 M aerodynamikkpakke

760 Individual shadow line, høyglans

775 Individual antrasitt taktrekk

7RS Comfortpakke

3AA Takreling matt sort

431 Automatisk avblendbart innv. speil

4AE Midtarmlene foran, skyvbart

508 Park distance controll (PDC)

521 Regnsensor

534 Klimaautomatikk

540 Cruise control

609 Navigasjonssystem Proffesional

1CD Brake energy regeneration

203 X drive

205 Automatgir

216 Servotronic

258 Runflat dekk

313 Utvendig speilpakke

320 Bortfall av modellbetegnelse

358 Klimakomfort frontrute

3AC Tilhengerfeste

402 Panoramasoltak i glass

441 Sigarettenner og askebeger

488 Korsryggstøtte foran

493 Oppbevaringspakke

522 Xenonlys

563 Lyspakke

575 Ekstra 12V uttak

614 Internett

615 BMW online information

644 Mobiltlf. med bluetoothgrensesnitt

688 Harman Kardon høytalersystem

6FL USB audio grensesnitt

6NF Utvidet tilkoblingsmulighet for iphone og mobil med MP3 funksjon

6NR BMW Apps

6S4 Svensk språkversion

6UH Traffic information

761 Individual solbeskyttende vinduer

Harman Kardon høyttalersystemet var det siste jeg la til før bilen gikk i lås.

Veldig glad for at jeg gikk for det....kjempelyd. 13 høyttaler og 400 watt! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ja, der var jo nye bilen, fornøyd så lagt eller? :)

For tidligt og si, har nesten ikke hatt tid til og prøvd den. Har vel bare 4-5 mil til nå.

Virker bra da, eneste er at jeg savner 6 èr lyden.

Bilen ble jo levert med 18" 193 i ferric grå med Bridgestone potenza dekk. De sporet faktisk litt.

Men byttet i går felgene med like bare i sølv, synes det ble alt for mye sort på bilen.

På disse var det Michelin pilot sport dekk og de var bedre med hensyn til sporing.

Men uansett er disse RFT dekkene noe dritt, dumt at en ikke kan velge bort dem.

Takker så mye for tipset om og gå for finslipt alu. og ikke minst Harman Kardon....Er imponert over lyden :D

Vil også takke for flotte bilder av 1 èren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny BMW igjen! Så veldig fin ut :) Men synd at nesten alle velger diesel eneste! Bra kjøring av deg på Årabrots foressten ;)

Takker :D For min del er jeg ikke i tvil om og velge diesel. Hovedårsaken er det regjeringen som står for med sine avgifter. Jeg skal blant annet trekke litt henger av og til, og hvis jeg valgte bensin så måtte jeg hatt en 330 for og ha noenlunde samme draget(330 bensin har 320nm mot 320d som har 380nm). Den er 300000kr. dyrere så det gjør det uaktuelt. Men skal en kjøre på bane er det uten tvil bensin som gjelder.

I det daglige synes ihvertfall jeg at kombinasjon autolat og diesel er en veldig fin kombinasjon, som drar godt i forbikjøringer uten og piske turtall.

Det var veldig gøy og få kjørt litt på Årabrot ja, gikk jo ann og kose seg rundt banen med en diesel og :lol:

Har ikke kjørt på bane siden jeg var på Vålerbanen i 1993. (Fikk faktisk pokal for beste rundetid std.bil den gangen :shock: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...