m-blå Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 [list=] Solgte X5 èn for snart 3 mnd. siden. Lurte fælt på hva jeg skulle ha igjen. Eneste jeg visste at det skulle være en litt mindre bil med 4X4,diesel og automat. Begynte og se på 1 til 2 år gamle 320d x-drive. Men siden E90 serien nå går mot slutten, var det en del rabatter og oppnå. Prisforskjellen mellom brukt og nytt var ikke stor og når en da får 5 års garanti nå, var valget enkelt. Var veldig kjekt og få sette opp en bil etter eget ønske, men det ble nok en del mer utstyr enn jeg først hadde beregnet. Uansett er det vel bedre og trege på noe enn har gjort enn alt det en burde ha gjort På fredag fikk jeg da nye bilen etter nesten 10 uker med venting: Legger og ved ett bilde av konebilen våres som fikk kjørt seg forrige helg på Bmwccn treff på Årabrot: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Gratulerer med flott bil er jo en drøm å kunne kjøpe nytt og velge alt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 fin bilpark:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Legg ut flere bilder og info om bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Grattis med fiiiiin bil! Utstyrsliste?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Grattis med en flott E91. Er nok litt å "spare" på å handle seg en ny E9x nå når det nærmer seg ny modell. Så det var du som piska den 1eren der ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Se det ja, der var jo nye bilen, fornøyd så lagt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Grattis med en flott E91. Er nok litt å "spare" på å handle seg en ny E9x nå når det nærmer seg ny modell. Så det var du som piska den 1eren der ja? Takker for kommentarer alle sammen Stig: Ja det var halv pris på sportspakke og halv pris på komfortpakken. Fikk også en god rabatt da firmaet jeg jobber i har storkundeavtale med Bmw. Stemmer at det var jeg som var utpå banen og "mishandla" konebilen vår noen runder ja...var morro! Flere bilder er det dårligt med foreløpig. Det har regnet og blåst hele helgen, så jeg får ta noen bilder når været blir bedre. Her er utstyrslisten: BMW 320d xdrive touring automat 475 Safirsort metallic ANNK Stoff"blue shadow"/alcantara antrasitt med kontrastsøm blå 7MF Edition sport pakke 2MF LM-felg stjerneeke 193 M RFT 18" 423 Gulvmatter i velour med blå søm rundt 481 Sportsseter foran 4B9 Interiørlister i aluminium, finslipt 710 M sportsratt i skinn 715 M aerodynamikkpakke 760 Individual shadow line, høyglans 775 Individual antrasitt taktrekk 7RS Comfortpakke 3AA Takreling matt sort 431 Automatisk avblendbart innv. speil 4AE Midtarmlene foran, skyvbart 508 Park distance controll (PDC) 521 Regnsensor 534 Klimaautomatikk 540 Cruise control 609 Navigasjonssystem Proffesional 1CD Brake energy regeneration 203 X drive 205 Automatgir 216 Servotronic 258 Runflat dekk 313 Utvendig speilpakke 320 Bortfall av modellbetegnelse 358 Klimakomfort frontrute 3AC Tilhengerfeste 402 Panoramasoltak i glass 441 Sigarettenner og askebeger 488 Korsryggstøtte foran 493 Oppbevaringspakke 522 Xenonlys 563 Lyspakke 575 Ekstra 12V uttak 614 Internett 615 BMW online information 644 Mobiltlf. med bluetoothgrensesnitt 688 Harman Kardon høytalersystem 6FL USB audio grensesnitt 6NF Utvidet tilkoblingsmulighet for iphone og mobil med MP3 funksjon 6NR BMW Apps 6S4 Svensk språkversion 6UH Traffic information 761 Individual solbeskyttende vinduer Harman Kardon høyttalersystemet var det siste jeg la til før bilen gikk i lås. Veldig glad for at jeg gikk for det....kjempelyd. 13 høyttaler og 400 watt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Se det ja, der var jo nye bilen, fornøyd så lagt eller? For tidligt og si, har nesten ikke hatt tid til og prøvd den. Har vel bare 4-5 mil til nå. Virker bra da, eneste er at jeg savner 6 èr lyden. Bilen ble jo levert med 18" 193 i ferric grå med Bridgestone potenza dekk. De sporet faktisk litt. Men byttet i går felgene med like bare i sølv, synes det ble alt for mye sort på bilen. På disse var det Michelin pilot sport dekk og de var bedre med hensyn til sporing. Men uansett er disse RFT dekkene noe dritt, dumt at en ikke kan velge bort dem. Takker så mye for tipset om og gå for finslipt alu. og ikke minst Harman Kardon....Er imponert over lyden Vil også takke for flotte bilder av 1 èren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Gratulerer med ny BMW igjen! Så veldig fin ut Men synd at nesten alle velger diesel eneste! Bra kjøring av deg på Årabrots foressten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Gratulerer med ny BMW igjen! Så veldig fin ut Men synd at nesten alle velger diesel eneste! Bra kjøring av deg på Årabrots foressten Takker For min del er jeg ikke i tvil om og velge diesel. Hovedårsaken er det regjeringen som står for med sine avgifter. Jeg skal blant annet trekke litt henger av og til, og hvis jeg valgte bensin så måtte jeg hatt en 330 for og ha noenlunde samme draget(330 bensin har 320nm mot 320d som har 380nm). Den er 300000kr. dyrere så det gjør det uaktuelt. Men skal en kjøre på bane er det uten tvil bensin som gjelder. I det daglige synes ihvertfall jeg at kombinasjon autolat og diesel er en veldig fin kombinasjon, som drar godt i forbikjøringer uten og piske turtall. Det var veldig gøy og få kjørt litt på Årabrot ja, gikk jo ann og kose seg rundt banen med en diesel og Har ikke kjørt på bane siden jeg var på Vålerbanen i 1993. (Fikk faktisk pokal for beste rundetid std.bil den gangen ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Stilig bil! Jeg prøver fortvilet å overtale min mor til å kjøpe 1 serie, hun valgte golf, men utelukker ikke bmw:) Undres på hvordan 1 serie er på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Gratulerer med en nydelig bil! Fint vær i dag, ut og ta flere bilder!! heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Gratulerer med en nydelig bil! Fint vær i dag, ut og ta flere bilder!! heh Takk ....og her kommer noen flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Nydelig bil! Edition Sport interiøret med blå kontrastsøm er kjempe pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå